//
کدخبر: ۲۸۱۷۲۶ //
سرمربی منتخبمان را معرفی می کنیم

عبداللهی: نه ما مدیران استقلال را می شناسیم و نه آنها ما را /در مورد افرادی هم چون گل محمدی و کریم باقری صحبت کردیم

سرپرست استقلال اعلام کرد که کمیته پیشکسوتان گزینه هایش را به مدیران باشگاه اعلام می کند.

عبداللهی: نه ما مدیران استقلال را می شناسیم و نه آنها ما را /در مورد افرادی هم چون گل محمدی و کریم باقری صحبت کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 نصرالله عبداللهی سرپرست باشگاه استقلال پس از برگزاری جلسه کمیته پیشکسوتان این باشگاه در خصوص مسائل جاری استقلال و انتخاب سرمربی آبی پوشان اعلام کرد که سرمربی تیم به زودی انتخاب می شود.

سرپرست استقلال درخصوص هدف از برگزاری جلسه امروز گفت: در جلسه امروز صحبت در مورد این بود که پیشکسوتان از مدیریت ناراضی بودند و اعلام کردند که نه ما مدیران تیم را می شناسیم و نه آنها ما را. صحبت هایی مطرح شد و کمیته پیشکسوتان تصمیم گرفتند برای روشن شدن اذهان عمومی هواداران، جمع شوند و برای سرمربی آینده تیم پیشنهاداتشان را ارائه کنند.

وی ادامه داد: این کمیته اعلام کرد به دلیل کمبود وقت، گزینه‌هایش را مطرح کرده تا سرمربی آینده استقلال از میان این افراد انتخاب شود چرا که اعضای کمیته پیشکسوتان اطمینان ندارد که چه کسی سرمربی تیم را انتخاب می کند یا چه کسی درباره مسائل فنی تیم تصمیم گیری می کند.

نصرالله عبداللهی در مورد اینکه استقلال به فردی همچون کریم باقری در تیم نیاز دارد، گفت: اصل صحبت‌های پیشکسوت‌ها در همین خصوص بود و در این جلسه در مورد فردی همچون گل محمدی که در پرسپولیس است، صحبت شد.

سرپرست استقلال درخصوص حاشیه های پیش آمده در اردوی قطر گفت: در تمامی اردوها اینگونه اتفاقات رخ می دهد. مدیر شخصی است که این مسائل را جمع و جور کند و سپس افراد خاطی به کمیته انضباطی بروند که این مسئله انجام نشد. اتفاق خیلی مهمی نبود و می شد آن را مدیریت و جمع و جور کرد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: مربی تیم حتما طی روزهای آینده انتخاب می شود چرا که وقت در حال تلف شدن است. جلسه امروز کمیته پیشکسوتان در همین خصوص بود تا نظراتشان را به مدیریت منتقل کنند و گزینه های مدنظرشان را مطرح کنند.

عبداللهی درباره گزینه های مدنظر کمیته پیشکسوتان گفت: بالاخره مربیانی وجود دارند که شناخته شده هستند و کارنامه خیلی خوبی دارند و استقلالی هم هستند که می‌توانند به تیم کمک کنند. من اسم نمی‌برم ولی گزینه‌هایی هستند که می توانند سرمربی تیم بشوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان