//
کدخبر: ۲۸۱۵۵۹ //

باشگاه پرسپولیس: شادی آل کثیر نژادپرستانه نبود

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای به تصمیمAFC برای محروم کردن عیسی آل کثیر واکنش نشان داد.

باشگاه پرسپولیس: شادی آل کثیر نژادپرستانه نبود

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی صدور حکم عجیب و شوکه کننده کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد محرومیت عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم پرسپولیس در آستانه دیدار حساس این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان، باشگاه پرسپولیس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

آنچه که در آستانه بازی مهم و سرنوشت ساز نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا رخ داده، مصداق کامل تصمیم‌گیری عجولانه و بدون بررسی دقیق در فوتبال آسیا به شمار می‌رود. 

محرومیت عیسی آل‌کثیر در فاصله چند ساعت مانده به بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، تصمیمی بسیار غیرمنطقی و ناعادلانه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به شمار می‌رود. 

به گزارش فرتاک نیوز؛ در این زمینه باشگاه پرسپولیس در پی درخواست AFC مبنی بر ارائه توضیح بابت شادی گل عیسی آل‌کثیر بعد از گلزنی مقابل نماینده ازبکستان، طی لایحه ای مفصل کلیه موارد مربوط به این نحوه شادی را با جزئیات بیان کرد و مستندات لازم در این زمینه شامل عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به شادی گل‌های سال‌های قبل این بازیکن و حتی تصاویر مربوط به برادرزاده عیسی آل‌کثیر را که این بازیکن شادی گل خود را همیشه تقدیم او کرده است، را نیز ضمیمه لایحه دفاعیه خود کرد تا ثابت کند که شادی گل این بازیکن به هیچ وجه ارتباطی با مسائل نژادپرستانه نداشته و مسبوق به سابقه بوده است. 

اما در حالی که انتظار می‌رفت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان عالی ترین مرجع فوتبال در قاره آسیا با بررسی دقیق موضوع و با در نظر گرفتن همه جوانب، را‌یی عادلانه و مبتنی بر واقعیت اتخاذ کند، کمیته انضباطی این کنفدراسیون بدون توجه به دلایل و مستندات باشگاه پرسپولیس، در اقدامی شتاب زده حکم به محرومیت بازیکن ارزنده تیم پرسپولیس صادر کرد که قطعا با هیچ معیاری مورد قبول جامعه فوتبال، باشگاه پرسپولیس و هواداران آن نمی‌باشد. 

در این زمینه باشگاه پرسپولیس بدون اتلاف وقت اعتراض خود به این رای را همراه با مستندات کامل ارائه کرده و خواستار اجرای عدالت در مورد بازیکن ارزشمند تیم پرسپولیس است و تا آخرین لحظه نیز پیگیر احقاق حق تیم پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش خواهد بود. 

این اتفاق با همه ابعاد ناخوشایندی که دارد، قطعا در عزم و اراده تیم بزرگ پرسپولیس و کادر فنی بادرایت و بازیکنان غیرتمند آن خدشه ای وارد نخواهد کرد و برعکس، باعث بالارفتن انگیزه تیم در راه نبرد با نماینده عربستان خواهد بود. 

همه اعضای باشگاه و هواداران میلیونی پرسپولیس، یکدل و یکصدا در کنار بازیکنان و کادرفنی هستیم و حامی عیسی آل‌کثیر عزیز. 

تمامی اقدامات قانونی برای برطرف کردن محرومیت ناشی از این حکم انجام خواهد شد و باشگاه به‌طور کامل پیگیر به سر‌انجام رسیدن این پرونده خواهد بود. ضمن اینکه پاداش ویژه‌ای نیز برای برد تیم در بازی امروز مقابل النصر از سوی هیات مدیره باشگاه در نظر گرفته شده است که کمترین تقدیر از غیرتمندی بازیکنان و کادرفنی تیم بزرگ پرسپولیس به شمار می رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان