//
کدخبر: ۲۸۱۳۰۹ //
مدیر عامل،سرمربی،سرپرست،لیدر؛

انتخاب بازیکنان برخی از تیم های لیگ یکی به دستور کیست؟!

اتفاقات عجیب در بازار نقل و انتقالات تیم های لیگ یکی همچنان در حال رقم خوردن است.

انتخاب بازیکنان برخی از تیم های لیگ یکی به دستور کیست؟!

به گزارش فرتاک ورزشی،در روزهای نقل وانتقالات فوتبال ایران که همیشه آبستن حواشی و اتفاقات عجیب است در این روزها هم این اتفاق در چند تیم لیگ یکی مشاهده ‌می‌شود.

 

در یکی از این تیم ها مدیر عامل تیم  بدون درخواست سرمربی تیم با بازیکنان تماس می‌گیرد و بازیکنان را جذب تیم می‌کند و در کمال تعجب سرمربی این تیم هم هیچ اعتراضی به این اتفاقات ندارد و اتفاقا در عکس یادگاری با بازیکنان هم حضور فعالی دارد.

 

اما در یکی دیگر از تیم ها اتفاق بسیار جالبی رخ داده است و سرمربی و مدیر عامل تیم با همکاری یکدیگر چندین بازیکن خاص را جذب تیم می‌کنند و اتفاقا با آن ها قرارداد های بسیار چشم گیری هم می‌بندد تا شائبه های بسیاری در مورد این اتفاقات رقم بخورد.

 

این اتفاقات وقتی عجیب می‌شود که متوجه شوید لیدر یکی از تیم ها سهمیه جذب چندین بازیکن برای تیم دارد و این انتقال را حق طبیعی خود می‌داند.

 

در پایان باید به این نکته هم متذکر شویم که سرپرست تیم ها هم از این قصه جدا نیستند و آن ها هم در جذب بازیکنان دخالت می‌کنند تا این اتفاقات عجیب و غریب در چند تیم لیگ یکی به راحتی انجام شود که در نهایت هم همیشه این تیم ها از صعود به لیگ برتر هم جا می‌مانند و تنها هر ساله جیب یک سری افراد سودجو را پر پول تر از قبل می‌کنند.

 

*گزارش از امیرحسین نیری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان