//
کدخبر: ۲۸۰۹۹ //

ربیع خواه همچنان مورد اعتماد سرمربی پرسپولیس

یکی از مهم ترین دغدغه های برانکو در دیدار برابر لخویای قطر، فرد جانشین برای کامیابی نیا است.

ربیع خواه همچنان مورد اعتماد سرمربی پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

مصدومیت ناگهانی کمال کامیابی نیا از ناحیه کتف، آن هم در آستانه مهم ترین بازی فصل ضربه بزرگی برای پرسپولیس و برانکو بود. این مصدومیت که در بازی با سیاه جامگان اتفاق افتاد و در مقابل الوحده تشدید شد، هافبک دفاعی پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد تا کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد.

 

 حالا مهم ترین دغدغه برانکو تا روز بازی با لخویا پیدا کردن جانشین مناسبی برای کمال خواهد بود. سرمربی پرسپولیس در این فصل یک بار دیگر هم در مقطعی حساس با این مشکل مواجه شد که با انتخاب یک جانشین نامناسب برای کمال به شدت تنبیه شد. در دور برگشت لیگ برتر و داربی بزرگ تهران، وقتی حسین ماهینی به جای کامیابی نیای محروم به زمین رفت استقلال شیرازه دفاعی پرسپولیسی ها را از هم پاشید و دروازه این تیم 3بار متوالی باز شد. بنابراین این بار برانکو دقت بیشتری به خرج داده و اولین تصمیمش هم این است که از بازیکن غیرتخصصی در این پست استفاده نکند.

 

او برای جانشینی کمال فقط دو بازیکن با تخصص بازی در هافبک دفاعی دارد. شهاب کرمی و محسن ربیع خواه دو بازیکنی هستند که سابقه بازی در این پست را دارند و برانکو در روزهای اخیر به تناوب از آنها در تمرینات استفاده کرده تا در نهایت به بهترین انتخاب برسد. از تمرینات اخیر پرسپولیس مشخص است که محسن ربیعخواه بیشتر و بهتر از کرمی توانسته اعتماد برانکو را به خود جلب کند و به نظر میرسد که در بازی برابر لخویا این بازیکن در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد. ربیع خواه در این فصل بیشتر از آنکه در پست تخصصی اش بازی کند به عنوان مدافع چپ به میدان رفته است. اما بازی با لخویا فرصت خوبی است تا او توانایی هایش را با درخشش در پست اصلی اش به پرسپولیسی ها نشان بدهد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان