//
کدخبر: ۲۸۰۲۷۱ //

برای نام استقلال بازی می‌کنیم و موفقیت من و دیگران فرقی نمی‌کند

مهدی قائدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، او و دیگر بازیکنان این تیم برای نام استقلال بازی می‌کنند و به دنبال موفقیت فردی نیستند.

برای نام استقلال بازی می‌کنیم و موفقیت من و دیگران فرقی نمی‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی قائدی پس از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان و راهیابی آبی‌پوشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در ابتدا به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. ما بازی خوبی انجام دادیم و از ابتدا سوار بازی بودیم. به بازیکنان الاهلی نیز خسته نباشید می‌گویم که فوتبال خوبی انجام دادند. تمرکزمان این بود که با اختلاف بازی را ببریم و ذهنیت‌های خوبی روی بازی داشتیم. از سرمربی و کادر فنی‌مان هم تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه با بازی‌های خوب دل تماشاگران را شاد کنیم.

وی در مورد گلی که مقابل الاهلی به ثمر رساند و فضایی که بازیکنان حریف به او داده بودند، گفت: چهار پنج دقیقه‌ای بود که روی حریف پرس می‌کردیم و فکر کنم آنها خسته شده بودند. در این بین فضا برای من ایجاد شد و تصمیم گرفتم از آنجا شوت بزنم. خیلی خوشحالم که آن توپ تبدیل به گل شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال همچنین با این سؤال روبه‌رو شد که «در لیگ ایران خودت را به خوبی نشان دادی. آیا تصور می‌کنی بتوانی فراتر از فوتبال ایران در آسیا نیز توانایی‌هایت را بروز دهی؟» و تصریح کرد: خوشحالم این سؤال را پرسیدید. من هدف‌های زیادی دارم. ما ساده به این بازی‌ها نیامده‌ایم و آمده‌ایم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. شرایط من در لیگ قهرمانان آسیا بستگی به بازیکنانی دارد که کنارم بازی می‌کنند. همه ما برای نام استقلال بازی می‌کنیم و موفقیت من و دیگران فرقی نمی‌کند. هدف خودم بالاتر از این حرف‌هاست و آمده‌ام اینجا تا قابلیت‌هایم را نشان بدهم. در این بین هر چیزی که کادر فنی صلاح بداند، انجام می‌دهم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان