//
کدخبر: ۲۸۰۱۸۸ //

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیسی در آستانه دیدار با الشارجه

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین شرایط مصدومان این تیم در آستانه دیدار با الشارجه، توضیحاتی ارائه کرد.

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیسی در آستانه دیدار با الشارجه

علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با شرایط این تیم، اظهار داشت: با توجه به فشردگی بازی‌ها، سعی می‌کنیم با اقدامات تخصصی و ریکاوری مناسب بازیکنان را آماده بازی الشارجه کنیم. متاسفانه فشردگی بازی‌ها باعث مصدومیت‌های متعدد از جمله آسیب‌دیدگی‌های عضلانی شده است. به عنوان مثال عیسی آل‌کثیر در دیدار با التعاون دچار آسیب‌دیدگی انگشت پا شد و با تدابیری که داشتیم او ار به دیدار با الدحیل رساندیم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت مصدومان پرسپولیس تصریح کرد: مراحل درمانی آل‌کثیر ادامه دارد و سعی می‌کنیم که او را به دیدار با الشارجه برسانیم. سعید آقایی هم در دیدار با التعاون دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران شد و در تلاش هستیم تا مشکل بدنی این بازیکن را حل کنیم. همچنین مصدومیت بشار رسن از ناحیه زانو است و میزان آسیب‌دیدگی او را بررسی می‌کنیم.

پزشک تیم فوتبال پیرامون وضعیت این تیم در آستانه دیدار حساس با الشارجه، افزود: به جز این سه بازیکن، مصدوم دیگری نداریم و پاسخ هر دو تست کرونایی که تاکنون از ما گرفته شده برای همه اعضای باشگاه، منفی بود. احتمالاً فردا هم یک بار دیگر از ما تست می‌گیرند. اینجا در هتل، ماسک زدن اجباری است و ما ماسک و مواد ضدعفونی را در اختیار بازیکنان قرار داریم.

حقیقت در پایان درباره پیشگیری‌های انجام شده برای جلوگیری از ابتلای اعضای کاروان پرسپولیس به ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: در انتقال به استادیوم هم کاروان پرسپولیس با دو اتوبوس به محل برگزاری بازی می‌روند. همه تلاش‌مان این است که حداقل آسیب را از کرونا ببینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان