//
کدخبر: ۲۸۰۱۵۵ //

آغاز تجدید قوا در بوکان/شروع نقل و انتقالات زیر نظر کادر فنی جدید

شروع فعالیت نقل و انتقالات سردار بوکان تحت نظر کادر فنی جدید این باشگاه

آغاز تجدید قوا در بوکان/شروع نقل و انتقالات زیر نظر کادر فنی جدید

بهمن رضایی که به عنوان بازیکن در پایه های ذوب آهن و سپاهان و بزرگسالان سایپا مهر البرز حضور داشته و پس از پایان بازی حرفه ای به عنوان  استعدادیاب با باشگاه سپاهان همکاری کرده به عنوان آنالیزور به کادر فنی سردار بوکان پیوست.

به گزارش فرتاک نیوز،بهمن رضایی که قرار بود به عنوان آنالیزور در باشگاه هوادار در لیگ دسته یک مشغول به کار شود، پس از مذاکره با فرید قلندری، سرمربی سردار بوکان، ترجیح داد به بوکان آمده و همراه سرخ پوشان دیار کوردستان این فصل را در لیگ دسته دو فعالیت کند.

یک مربی از تراکتورسازی در سردار

محمد محمد اوغلی مربی بدنساز امیدهای تراکتورسازی تبریز و نیروی زمینی و شهرداری کاشان به عنوان بدنساز سردار بوکان انتخاب شد.

محمداوغلی کارشناس ارشد تربیت بدنی است و مدارک تخصصی بدنسازی خود را از آکادمی ملی المپیک ایران دریافت کرده. وی مدرک مربیگری فوتبال نیز داشته و با عقد قرارداد رسمی به مدت یک فصل به سردار بوکان پیوست

 مدافع سردار بوکان از بوشهر آمد

مدافع باتجربه سابق شاهین بوشهر به سردار بوکان پیوست.کوروش چاپی پور که سابقه حضور در لیگ برتر با شاهین بوشهر و لیگ یک با پارس جنوبی جم و شهرداری بم را در کارنامه خود دارد با عقد قراردادی یک ساله به عضویت سردار درآمد.

این مدافع 30 ساله بوشهری با 194 سانتی متر قد می تواند نقطه اتکای سردار در خط دفاعی باشد.

2

3

4

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان