//
کدخبر: ۲۸۰۰۸۲ //

استقلال کاملا هجومی مقابل الاهلی عربستان

استقلال برای صعود به دور بعدی باید هرطور شده الاهلی را شکست بدهد و چاره ای جز انتخاب یک سیستم هجومی نخواهند داشت.

استقلال کاملا هجومی مقابل الاهلی عربستان

 استقلال عصر روز چهارشنبه در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل خود مقابل الاهلی عربستان قرار می‌گیرد. آبی‌ها که تاکنون در رقابت های لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب نکردند برای صعود به دور بعدی باید هرطور شده الاهلی را شکست بدهند و به همین خاطر چاره ای جز انتخاب یک سیستم هجومی نخواهند داشت.


استقلال در بازی گذشته خود مقابل الشرطه عراق با سیستم  همیشگی 2-4-4 به میدان رفت و در نیمه دوم که یک بر صفر عقب افتاد ارسلان مطهری سومین مهاجم این تیم لقب گرفت. حالا اما کادرفنی آبی ها تصمیم گرفته از ابتدای دیدار با الاهلی مثلث هجومی خود را به زمین بفرستد.


به گزارش فرتاک نیوز؛ بر این اساس به احتمال فراوان در بازی فردا با الاهلی ارسلان مطهری هم فیکس خواهد شد تا در کنار مهدی قایدی و شیخ دیاباته نفرات هجومی این تیم را تشکیل بدهند. بی تردید حضور این 3 مهاجم گلزن در ترکیب آبی ها می‌تواند بار هجومی استقلال را از ابتدای مسابقه با الاهلی افزایش بدهد و باعث عملکرد بهتر آبی ها شود.


نکته قابل توجه دیگر بازگشت علی کریمی طراح و بازیساز توانمند آبی ها به ترکیب اصلی است که قطعا در خط هافبک نیز توان حرکتی استقلال را بالا می‌برد.


باید دید تغییراتی که در ترکیب استقلال ایجاد می‌شود چقدر جواب می‌دهد و آبی ها می‌توانند جواز صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را کسب کنند یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان