//
کدخبر: ۲۸۰۰۶۵ //
خرید های عجیب رضا مهاجری؛

مس کرمان محله برو بیای بازیکن ‌های خاص!

تیم فوتبال مس کرمان در یک اقدام عجیب در بازار نقل و انتقالات چندین بازیکن بالای ۳۰ سال و گمنام را جذب کرد.

مس کرمان محله برو بیای بازیکن ‌های خاص!
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین نیری-تیم فوتبال مس کرمان که در فصل گذشته موفق نشد به لیگ برتر صعود کند حالا در این فصل با سپردن سکان هدایت تیمش به رضا مهاجری که فصل ضعیفی را در لیگ برتر سپری کرد امیدوار است موفق شود به رویای چند ساله‌ی بازگشت به لیگ برتر برسد.

اما در این بین رضا مهاجری که هدفش صعود به لیگ برتر است در کمال تعجب شروع به جذب بازیکنان ۳۰ سال به بالا و بازیکنی که فصل گذشته حتی تجربه ۹۰ دقیقه بازی ندارد کرده است تا هواداران نارنجی پوش مس به اقدامات مدیریتی و سرمربی خود معترض باشند.

اولین خرید عجیب رضا مهاجری  به مصطفی سالاری بازیکن ۲۳ ساله و فصل قبل ماشین سازی اختصاص پیدا می‌کند،بازیکنی که فصل گذشته ۵۴ دقیقه برای ماشین سازی بازی کرد و آن هم همان مقطعی که مهاجری سرمربی ماشین بود و حالا که به تازگی ۲۳ ساله شده، یکی از سهمیه‌های بزرگسال لیست مهاجری خواهد بود.

دومین خرید عجیب ‌نارنجی پوشان کرمانی محمد جواد جلالی ۲۵ سال از نساجی مازندران است که او هم تنها ۲۳ دقیقه سابقه بازی در فصل قبل را دارد و او هم که به خواسته‌ی مهاجری به نساجی رفته بود حالا بازهم شاگرد مهاجری در مس کرمان شده است.

اما در این میان خرید های مسن تیم مس کرمان هم در نوع خود حالب است،بابا محمدی مهاجم تیم فجرسپاسی با ۲۹ سال سن،محمود شفیعی از پارس جنوبی با ۳۰ سال سن،سلمان بحرانی مهاجم ۳۰ ساله تیم شاهین بوشهر،محمد خزایی دروازه بان فصل قبل خوشه طلایی ساوه با ۳۵ سال سن،مرتضی غلامعلی تبار مدافع شاهین بوشهر با ۳۷ سال سن،محمد حسین مهرآزما هافبک  تیم گل ریحان با ۳۲ سال سن و حمید طاهری فرد هافبک  مس رفسنجان با ۳۰ سال سن در ردیف خرید های عجیب و مسن تیم مس کرمان و رضا مهاجری قرار می‌گیرند.

در این میان اما قرارداد های مالی که با این بازیکنان بسته شده است بسیار سنگین و تعجب آور است آن هم تیمی که از بیت المال و سرمایه‌های مردم استان کرمان و کشور استفاده می‌کند و حالا مدیر عامل تیم و اعضای هیئت مدیره باشگاه مس کرمان باید نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهند تا پیش از اینکه بازهم در پایان فصل با وجود  هزینه های هنگفت حسرت لیگ برتر بخورند.

و در پایان هم جالب است بدانید که این روزها تیم فوتبال مس کرمان که در شهر خودش از امکانات خوبی برخوردار است با دستور سرمربی به تهران نقل و مکان کرده‌ تا آماده سازی خود را در این شهر انجام دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان