//
کدخبر: ۲۸۰۰۲۴ //

کرمانی مقدم: پرسپولیس باید الدحیل را شکست می داد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل الدحیل حتی مستحق مساوی هم نبود بلکه باید این تیم را شکست می‌داد.

کرمانی مقدم: پرسپولیس باید الدحیل را شکست می داد

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار  درباره شکست پرسپولیس از الدحیل قطر اظهار داشت: حق‌ تیم پرسپولیس در این بازی باخت نبود. داور سریلانکایی از نیمه اول تمرکز پرسپولیسی‌ها را گرفت و در نهایت آن هم پنالتی مشکوک را برای الدحیل گرفت. تیم ما هم در همان نیمه اول می‌توانست به گل برسد زیرا موقعیت‌هایی بهتری داشت.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس واقعاً زحمت کشیدند و حتی مستحق مساوی هم نبودند بلکه می‌توانستند الدحیل را شکست دهند. متأسفانه پرسپولیس در زدن ضربات آخر مشکل دارد. موقعیت‌های خیلی خوبی به دست می‌آورد اما در زدن ضربات پایانی ناموفق است.

به گزارش فرتاک نیوز،هافبک اسبق پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم یکی از دلایل ناکامی در زدن ضربات نهایی این است که بازیکنان جدید پرسپولیس تاکنون در این تیم جا نیفتاده‌اند. این تیم بد بازی نمی‌کند اما گل نکردن موقعیت‌ها پرسپولیس را به دردسر انداخته است. با این وجود اطمینان دارم این وضعیت روز به روز بهتر می‌شود.

کرمانی‌مقدم درباره تأثیر داور سریلانکایی روی شکست پرسپولیس توضیح داد: این داور مرا به یاد جمال شریف داور معروف دیدار ایران و ژاپن انداخت که سه بازیکن ما را اخراج کرد. شریف هم اعصاب خردکن سوت می‌زد. اعتقاد دارم داور دیدار با الدحیل دست کم یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت.

وی افزود: در صحنه پنالتی الدحیل هم هرچند شجاع خلیل‌زاده تا حدی بی‌احتیاطی کرد اما دو بازیکن روی هوا با هم پریدند و شاید اگر داور دیگری جای این داور ضعیف سریلانکایی بود، پنالتی نمی‌گرفت. با این وجود باید این بازی را برنده می‌شدیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای صعود از گروه گفت: شک نکنید پرسپولیس شارجه را شکست داده و از گروهش بالا می‌آید. البته این نکته را نباید از یاد برد که الدحیل به حدی بازیکن باکیفیت داشت که لحظه‌ای تصور کردم تیمی اروپایی است.

کرمانی‌مقدم افزود: با این وجود بازیکنان پرسپولیس هم خیلی زحمت کشیدند. شاید مقابل الدحیل روان بازی نکردند اما جلوی حریف کم نیاوردند. حیف است پرسپولیس از گروهش بالا نیاید زیرا به هیچ وجه مستحق باخت به الدحیل نبود.

وی درباره اقدام عجیب AFC برای بخشش مهدی بن عطیه ساعاتی قبل از دیدار با پرسپولیس گفت: مطمئن باشید اگر فوتبال ایران در بحث مدیریتی قدرت داشت چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. مگر امکان دارد بازیکنی را در یک بازی قبل کارت قرمز گرفته است به راحتی ببخشند؟ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ می‌دهد. کارتی که داور به بازیکن می‌دهد را به هیچ‌وجه نمی‌توان بخشید.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد:‌ 100درصد قدرت و لابی قطری‌ها که به راحتی میزبانی لیگ قهرمانان و حتی جام جهانی را در اختیار گرفته‌اند در بخشش بن عطیه بی‌تأثیر نبوده است. همیشه باید چوب مدیریت ضعیف فوتبال کشورمان را بخوریم زیرا هیچ نفوذی در AFC و فیفا نداریم. باید مدیران قوی در فوتبال ایران روی کار بیایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان