//
کدخبر: ۲۸۰۰۱۴ //

موافقت رئال مادرید با درخواست زین الدین زیدان

مارکا مدعی شد رئال مادرید با جدایی لوکا یوویچ بنابر درخواست زین الدین زیدان موافقت کرده است.

موافقت رئال مادرید با درخواست زین الدین زیدان
به گزارش فرتاک نیوز،

 لوکا یوویچ یک سال پیش و با سر و صدای فراوان از فرانکفورت راهی رئال مادرید شد و به قدری در بوندسلیگا خوب کار کرده بود که به نظر می رسید خیال کهکشانی ها برای سالها از دشتن یک مهاجم گلزن راحت باشد، اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای لوکا یوویچ پیش رفت و او حالا در آستانه جدایی قرار دارد.

لوکا یوویچ در طول فصل گذشته تنها دو بار برای رئال مادرید موفق به گلزنی شد و حواشی فراوان و عدم رعایت قوانین قرنطینه توسط او باعث عصبانیت مدیران این باشگاه شد. موضوعی که باعث شد در مقطعی باشگاه اسپانیایی تمایل زیادی برای فروش یوویچ نشان دهد.

در همین رابطه طی روزهای گذشته گفته شد که با توجه به ماندگار شدن احتمالی بورخا مایورال و ماریانو دیاز در رئال مادرید، زین الدین زیدان از سران لوس بلانکوس درخواست کرده که لوکا یوویچ را به شکل قرضی به فروش برسانند؛ موضوعی که با توجه به نیمکت نشینی کامل این بازیکن مقابل رئال سوسیداد به آن دامن زده شد.

در ابتدا گفته شد که سران رئال مادرید با درخواست زیدان مبنی بر جدایی لوکا یوویچ مخالفت کرده‌اند اما حالا مارکا ادعا می‌کند که بعد از گذشت چند روز آن ها با جدایی لوکا یوویچ موافقت کرده‌اند و احتمالاً این مهاجم طی روزهای آینده به تیم دیگری ملحق خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان