//
کدخبر: ۲۷۹۸۲۴ //

واکنش بایرن به برگزاری سوپرکاپ با حضور هواداران

بایرن مونیخ مشکلی با تصمیم یوفا مبنی بر حضور تماشاگران در بازی سوپرکاپ اروپا ندارد.

واکنش بایرن به برگزاری سوپرکاپ با حضور هواداران
به گزارش فرتاک نیوز،

بایرن مونیخ پس از برتری 1-0 بر پی اس جی عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کرد و توانست مجوز حضور در سوپرکاپ اروپا را به دست بیاورد. در سوی دیگر سویا نیز توانست 3-2 بر اینتر در فینال لیگ اروپا پیروز شود و رقیب بایرن در بازی سوپرکاپ خواهد بود.

این بازی طبق برنامه قرار است پنجشنبه 24 سپتامبر(3 مهر) در بوداپست پایتخت مجارستان برگزار شود و طبق اعلام یوفا با حضور هواداران خواهد بود.

برگزاری این بازی البته در هاله ای از ابهام قرار داشت چرا که دولت مجارستان چندی پیش اعلام کرد ورود هرگونه مسافر در ماه سپتامبر ممنوع خواهد بود. در نهایت پس از مذاکرات یوفا با دولت مجارستان، موانع در راه برگزاری سوپرکاپ برداشته شد.

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن در مصاحبه با اسکای اسپورتس و در مورد تصمیم یوفا برای حضور تماشاگران در بازی سوپرکاپ گفت:« معتقدم یوفا تصمیمی سخت و دشوار را گرفت. آنها می خواهند اولین قدم ها در راه بازگشت به وضعیت عادی در فوتبال را بردارند.

از نظر ما حضور تماشاگران برای دیدن بازی سوپرکاپ اروپا قابل درک است. در حال حاضر نزدیک به 2100 هوادار بایرن قصد دارد برای تماشای بازی به بوداپست سفر کنند در حالی که ما در مونیخ از لحاظ شیوع کرونا وضعیتی خطرناک و ریسکی داریم.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان