//
کدخبر: ۲۷۹۷۵۴ //

قرارداد ۱.۳ میلیون دلاری برای سرمربی اسبق پرسپولیس/ ایجنت رونالدو وارد عمل شد

بعد از جدایی پاتریس کارترون و پیوستن به تیم حریف پرسپولیس، حالا از گابریل کالدرون به عنوان مهم‌ترین گزینه هدایت تیم الزمالک مصر نام برده می‌شود.

 قرارداد ۱.۳ میلیون دلاری برای سرمربی  اسبق پرسپولیس/ ایجنت رونالدو وارد عمل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی آرژانتینی و سابق پرسپولیس که با تصمیم مدیریت وقت باشگاه از سرمربی‌گری تیم سرخپوش پایتخت کنار گذاشته شد، حالا در یک قدمی باشگاه الزمالک مصر قرار گرفته است.

این خبری است که در رسانه های عربی زبان دست به دست می‌شود و حتی منابع مختلف خبر داده‌اند که خورخه مندس ایجنت کریستیانو رونالدو کارهای این انتقال را انجام می‌دهد. نکته جالب پیوند عجیب تیم الزمالک با پرسپولیس است که چندی پیش سرمربی اش پاتریس کارترون را از دست داد و وی به حریف پرسپولیس یعنی التعاون پیوست.

رقم دستمزد کالدرون یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار برای هر فصل برآورد شده که تفاوت هایی جدی با رقم قراردادش در پرسپولیس دارد. این انتقال در حالی قریب الوقوع به نظر می‌رسد که کالدرون و دستیارانش با حکم ۷۴۵ هزار دلاری پرسپولیس را در فیفا نقره داغ کرده اند.

«وتوگیت» درباره کالدرون گزارشی مفصل را نوشته و با تشریح رزومه سرمربیگری او، به روزهای پرفراز و نشیب ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن پرداخته است. در ابتدای این گزارش آمده: «او بدون شکست تیم ملی عربستان را به جام جهانی ۲۰۰۶ هدایت کرد و با الاتحاد به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. در الهلال علاوه بر قهرمانی لیگ، جام حذفی را هم بالای سر برد.»

در بخشی از این گزارش با اشاره به چند گزاره، ویژگی های مثبت و منفی آورده شده است: «بدون نگاه به اسم ستاره ها، به کیفیت و آمادگی بازیکنان توجه می‌کند، از بازیکنان جوان در ترکیبش بهره می‌برد، به تعویض در طول مسابقه اعتقاد ویژه دارد و تیمش را بر اساس سازماندهی دفاعی و مالکیت توپ به زمین می‌فرستد.»

کالدرون

در قسمت ویژگی های منفی نوشته شده: «او در چند مورد با بازیکنان بزرگ تیم به مشکل خورده؛ از جمله قبل از فینال جام حذفی با محمد نور ستاره الاتحاد. کالدرون گاها عصبی می‌شود و همچنین در بازی های بزرگ توانایی مدیریت کمتری را از خود نشان داده.»

بخش دیگر این گزارش به اتکای کالدرون به دستیاران خود مربوط است و نویسنده ادعا کرده که او به دو کمک اسپانیایی خود متکی است و در بازی خوانی، تمرین و بدنسازی بازیکنان از آن ها کمک زیادی می‌گیرد.

با این حال هواداران الزمالک از حضور گابریل کالدرون استقبال کرده‌اند و احتمال دارد در روزهای آینده این انتقال انجام شود.

الزمالک یکی از پرطرفدارترین تیم های قاره آفریقاست که پنج قهرمانی لیگ قهرمانان آفریقا، ۱۲ قهرمانی لیگ و ۲۷ قهرمانی جام حذفی را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است که گابریل کالدرون پنج ماه هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و توانست این تیم را قهرمان نیم فصل کند اما رویکرد مدیرعامل وقت باشگاه محمدحسن انصاری فرد منجر به جدایی این سرمربی آرژانتینی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان