تاریخ انتشار: 1399/06/26 16:31
کد خبر: 55052

اولین برد آسیایی/ گل‌محمدی بالاخره با پرسپولیس در آسیا برنده شد

«پرسپولیس با شکست تیم التعاون علاوه بر کسب اولین برد خود در این فصل لیگ قهرمانان به ادامه مسابقات امیدوار شد»
اولین برد آسیایی/ گل‌محمدی بالاخره با پرسپولیس در آسیا برنده شد

شاگردان یحیی‌گل‌محمدی در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با شکست التعاون عربستان فاصله خود را با صدر جدول گروه به دو امتیاز کاهش دادند.

گل‌محمدی که عملکرد خوبی را در نیم‌فصل دوم لیگ برتر با پرسپولیس داشت و چهارمین قهرمانی پیاپی را در لیگ برتر برای سرخ‌پوشان به ارمغان آورد، انتظارات زیادی را از سوی هواداران برای موفقیت در آسیا در مقابل خود می‌دید.

ترکیب پرسپولیس با تغیرات زیادی مواجه شده بود و زمان کم حضور بازیکنان جدید در تمرینات این تیم کار را برای گل‌محمدی دشوار کرده بود.

عملکرد ضعیف پرسپولیس با توجه به معضلات اشاره شده دور از انتظار نبود و در دیدار شب گذشته پرسپولیس با تیمی که عنوان قهرمان لیگ برتر را یدک می‌کشید فاصله زیادی داشت.

اما هرچه به پایان این دیدار نزدیک می‌شدیم انسجام تیمی سرخ‌پوشان بیشتر شد و تعویض‌های یحیی تا حدودی تیم را بر میدان مسلط کرد.

گل‌محمدی در شبی که تیمش بازی خوبی را ارائه نداد موفق به کسب برد مهم و روحیه‌بخشی شد که نشان از هوش بالا و بازی‌خوانی خوب او داشت.

گل محمدی که تبحر خاصی در بازی گرفتن از بازیکنان متوسط دارد نشان داد با وجود کوچ ستاره‌ای فصل قبل تیمش، امسال هم تیمی مدعی را روانه مسابقات می‌کند و فقط به زمان بیشتر برای یکدست کردن تیمش نیاز دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gyrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن احتمالی پرسپولیس مقابل التعاون