//
کدخبر: ۲۷۹۱۶۱ //

لائوتارو پیشنهاد اینتر برای تمدید قرارداد را رد کرد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر که بارسلونا به شدت خواهان جذب اوست، از پذیرش پیشنهاد باشگاه ایتالیایی برای تمدید قراردادش سر باز می‌زند.

لائوتارو پیشنهاد اینتر برای تمدید قرارداد را رد کرد

نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر از تمدید قراردادش با این تیم خودداری کرده است. با وجود آنکه روز گذشته (دوشنبه) مدیربرنامه‌های لائوتارو مارتینس اعلام کرد این بازیکن 23 ساله از اینتر نخواهد رفت، اکنون به نظر می‌رسد که او تمایلی برای افزایش مدت حضورش در این تیم هم ندارد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا ماجرای کشمکش اینتر و لائوتارو که در آن هر یک از طرفین سعی در متقاعد کردن طرف مقابل دارند هنوز تمام نشده است.

بعد از آنکه اینتر از مذاکره با بارسلونا برای فروش لائوتارو خودداری و پرداخت کامل غرامت 111 میلیون یورویی فسخ قرارداد او را شرط جدایی‌اش اعلام کرد، اکنون بازیکن آرژانتینی با خودداری از تمدید قراردادی که سه سال دیگر اعتبار دارد،‌ سعی در جبران دارد. این موضوع می‌تواند برای اینتری‌ها نگران‌کننده باشد چرا که با توجه به سن کم لائوتارو، ‌از دست دادن او در سن 26 سالگی به‌عنوان بازیکن آزاد ضرر بزرگی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان