//
کدخبر: ۲۷۹۰۵۱ //

منچستریونایتد در این تابستان اقدامی برای جذب سانچو نمی کند

تصمیم نهایی یونایتد در مورد سانچو مشخص شد.

منچستریونایتد در این تابستان اقدامی برای جذب سانچو نمی کند

مدتهاست که منچستریونایتد شرایط جذب جیدون سانچو از دورتموند را دنبال می‌کند. در واقع ستاره انگلیسی حتی پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات نیز به هدف اصلی شیاطین سرخ تبدیل شده بود و گفته شد آن ها تمام تلاش خود را برای آوردن این پدیده انگلیسی به اولدترافورد انجام خواهند داد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ طی هفته‌های اخیر منچستریونایتد بارها و به شکل‌های مختلف پیشنهادات خود را برای جذب سانچو به دورتموند ارائه داد اما باشگاه آلمانی حاضر نشد از موضع قیمتی خود درباره این بازیکن کوتاه بیاید؛ موضوعی که باعث پیچیدگی معادلات بین دو طرف شد و در نهایت چندی پیش دورتموند به شکل رسمی اعلام کرد که سانچو یک فصل دیگر در وستفالن ماندگار خواهد بود.

 

حتی بعد از اعلام دورتموند مبنی بر ماندگار شدن سانچو نیز یونایتد از جذب این بازیکن ناامید نشد و در روزهای اخیر تلاش های دیگری برای نهایی شدن این انتقال انجام داد اما حالا BBC گزارش داده که این باشگاه دیگر قید خرید ستاره انگلیسی حداقل در این تابستان را زده و به هیچ وجه حاضر نیست با خواسته‌های دورتموند در این رابطه کنار بیاید.


گفته می‌شود منچستریونایتد بعد از ناکامی در جذب سانچو به سراغ گرت بیل از رئال مادرید خواهد رفت اما باید منتظر ماند و دید که این موضوع تا چه میزان حقیقت دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان