//
کدخبر: ۲۷۹۰۳۲ //

رسمی؛ بازی استقلال - الوحده لغو شد

سرانجام به صورت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا موضع خود را درباره باشگاه الوحده امارات اعلام کرد تا بلاتکلیفی‌ها در اینباره به پایان برسد.

رسمی؛ بازی استقلال - الوحده لغو شد

طبق اعلام رسمی AFC و کمیته فرعی ویروس کرونا در لیگ قهرمانان آسیا، در ماده 4.1 از دستورالعمل های ویژه مسابقات AFC در طی بیماری همه گیر Covid-19 آمده است: "درصورتی که تیم یا باشگاه شرکت کننده به دلیل محدودیت سفر یا هرگونه محدودیت دیگر در ارتباط با ویروس Covid-19 قادر به سفر به کشور میزبان یا  استادیوم مسابقه نباشد. ، تیم شرکت کننده / باشگاه شرکت کننده  از مسابقات خارج می شود." با استناد به این بند، تیم الوحده امارات از گروه A مسابقات خارج شد و تمامی امتیازات و گل‌های این تیم از جدول رده بندی پاک شد.

به گزارش فرتاک نیوز، با این اتفاق، باشگاه استقلال که در انتظار اعلام رسمی خبر برگزاری یا عدم برگزاری دیدار با الوحده بود، امشب هم یک جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذارد و آبی‌ها حالا فرصت بیشتری برای آماده سازی خود خواهند داشت چرا که دیدار بعدی آن‌ها یکشنبه 30 شهریورماه مقابل الشرطه عراق خواهد بود.

براساس اصلاحیه که در جدول گروه A رقابت‌ها صورت خواهد گرفت، حالا شانس تیم‌ها برای صعود به مرحله حذفی دوچندان شد؛ با حذف الوحده امارات و نتایج به دست آمده این تیم در دیدارهای رو در رو، گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

 

1. الاهلی عربستان / 3 امتیاز - تفاضل +1

2. الشرطه عراق / 1 امتیاز - تفاضل 0

3. استقلال ایران / 1 امتیاز - تفاضل -

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان