تاریخ انتشار: 1395/08/08 10:53
کد خبر: 252371

کونته: نگران قلبم هستم!

سرمربی آبی‌پوشان لندنی می‌خواهد ضربان قلب خود را در جریان بازی‌های تیمش کنترل کند.
کونته: نگران قلبم هستم!

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، آنتونیو کونته که مربی پرشوری در کنار زمین است، با حضور در لیگ برتر فصلی جدید از دوران حرفه‌ای‌اش را تجربه می‌کرد. چلسی که هفته گذشته با نتیجه 4 بر صفر منچستریونایتد را در هم کوبید، پیش از این با سرمربی ایتالیایی خود برابر تیم‌‎های لیورپول و آرسنال شکست خورده و مقابل سوانزی هم متوقف شده بود. این در حالی است که آبی‌پوشان لندنی در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگیس با قبول شکست برابر وستهام از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

کونته در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: (با خنده) نگران قلبم هستم. این فصل سعی می‌کنم تا تمرینات فردی برای تقویت شرایط جسمانی و فیزیکی‌ام داشته باشم. می‌دانم که کمی در خطر هستم، اما در نظر دارم سیستم «جی‌پی‌اس» روی خودم نصب کنم تا میزان ضربان قلبم را در جریان بازی‌ها کنترل کنم.

سرمربی 47 ساله چلسی تأکید کرد: هر موقع که فرصت داشته باشم، 30 یا 40 دقیقه می‌دوم. زمانی هم که تمرین تیم به پایان می‌رسد، اگر خسته نباشم سعی می‌کنم برای تمرینات جسمانی‌ام وقت بگذارم. ما چهار زمین تمرینی داریم که دور آنها می‌دوم. گاهی اوقات حتی سعی می‌کنم تا کادر فنی‌ام را هم به تمرین وادار کنم.

سرمربی شیرهای آبی لندن تصریح کرد: در شروع دوران حرفه‌ای‌ و بازیگری‌ام، خیلی غذا می‌خوردم و احساس می‌کردم که کمکم می‌کند. بنابراین زمانی که مربی شدم همین رویه را در پیش گرفتم. شما نمی‌توانید خودتان را از خوردن چیزی منع کنید، بلکه تنها باید بین پروتئین، کربوهیدرات و چربی تعادل به وجود بیاورید. تغذیه درست در جلوگیری از مصدومیت و ریکاوری سریع خیلی نقش دارد و شما را به لحاظ روحی و روانی شاداب می‌کند. من همیشه سعی می‌کنم تغذیه درست و مناسبی داشته باشم.

چلسی که در حال حاضر در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد، خود را آماده رویارویی با ساوتهمپتون می‌کند، دیداری که فردا شب به میزبانی ساوتهمپتونی‌ها برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zypbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: متاسفانه بد شانس بودیم