//
کدخبر: ۲۷۹۰۰۹ //

صنعت نفت و ادامه راه لیگ نوزدهم!

تیم پرطرفدار جنوبی به رغم از دست دادن مهره‌های کلیدی خود، هیچ فعالیتی در بازار نقل و انتقالات تابستانه نداشته است.

 صنعت نفت و ادامه راه لیگ نوزدهم!

مشکلات مالی و مدیریتی باعث شده است تا صنعت نفت آبادان روزهای بدی را پشت سر بگذارد؛ این تیم که در بازار تابستانه نقل و انتقالات تاکنون 11 مهره اصلی‌اش را از دست داده است، هنوز هیچ اقدام و مذاکره‌ای را برای جذب بازیکن انجام نداده است.

مسیری که دقیقا مشابه آن را در نیم فصل لیگ نوزدهم در پیش گرفتند، که سرانجام آن باعث شد تا شگفتی‌سازی نفتی‌ها به سهمیه آسیایی ختم نشود و آن‌ها لیگ را در جایگاه هفتم به پایان ببرند.

به گزارش فرتاک نیوز،هر چند دیروز اعلام شد قرار است تیم مدیریتی فصل گذشته همچنان کارشان را در این تیم ادامه دهند، اما این مدیران فرصت چندانی برای جذب بازیکن و البته مرحله پیش از آن، سرمربی ندارند؛ چرا که سایر تیم‌های لیگ بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده‌اند و انتخاب جانشین برای ستارگانی که نفت در نقل و انتقالات از دست داده تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

خط تیره در مقابل ورودی‌های نفت آبادان در نقل و انتقالات تابستانه باعث شده است تا این تیم تنها تیم لیگ برتری بدون ورودی قلمداد شود و لقب بیکارترین تیم را یدک بکشد.

باید دید طی روزهای آتی تکلیف سرمربی جدید این تیم چه خواهد شد و پس از آن فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم چگونه خواهد بود.

البته به جز صنعت نفت هنوز تیم‌های آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان نیز از خریدهای جدید خود به صورت رسمی رونمایی نکرده‌اند اما آن‌ها مذاکرات خود با گزینه‌های مدنظرشان را چراغ خاموش انجام داده‌اند و به زودی بازیکنان جدیدشان را رونمایی خواهند کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان