//
کدخبر: ۲۷۸۹۵۹ //

بمب استقلالی‌ها در زمین تراکتور منفجر می‌شود

باشگاه استقلال در صدد است تا 3 بازیکن نامدار تراکتور تبریز را به خدمت بگیرد.

بمب استقلالی‌ها در زمین تراکتور منفجر می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال بعد از نایب قهرمانی لیگ برتر، شکست تلخ در فینال جام حذفی و استعفای سرمربی‌اش فصل نقل و انتقالات را با چاشنی بازگشت استراماچونی آغاز کرد. استقلال در فصل پیش از بیشترین نقاطی که ضربه خورد سمت چپ دفاع خود بود که اصلا توازنی با سمت راست تیمش نداشت، جایی که میلاد زکی‌پور تنها گزینه مجیدی برای آن سمت بود.

البته میلیچ نیز در این پست و البته کمی جلوتر به میدان می‌رفت اما ضعف مشهود زکی‌پور یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های هواداران استقلال بود. جدا از سمت چپ با وجود بازیکنانی، چون اسماعیلی و شجاعیان بازهم کمبود یک پلی میکر در استقلال مشهود بود و مصدومیت چندین باره این بازیکنان نیز باعث شد تا در این پست نیز نیاز به تقویت احساس شود.

سعادتمند فصل نقل و انتقالات را با خرید یک دروازه‌بان لیگ برتری آغاز کرد، پیشکسوتان و هواداران استقلال در این فصل معتقد بودند علت افت حسینی نداشتن یک رقیب خوب است، این انتقاد‌ها باعث شد که مظاهری اولین خرید آبی‌ها لقب بگیرد. دومین بازیکنی که استقلال جذب کرد متین کریم زاده مدافع چپی بود که در پارس جنوبی جم بازی می‌کرد و به استقلال آمد تا زکی‌پور بی‌رقیب نماند. سومین خرید آبی‌ها بابک مرادی وینگر تیم ماشین سازی بود که برای تقویت خط هافبک استقلال به این تیم آمد. محمد حسین مرادمند مدافع وسط تیم شهرخودرو هم خرید بعدی آبی‌ها بود که کار سختی برای رقابت با مدافعانی، چون روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد دانشگر خواهد داشت.

مدیران استقلال با این خرید‌ها و آوردن نام استراماچونی به دنبال این بودند که رضایت هوادارن را جلب کنند، اما این خرید‌ها و وضعیت نابسمان نیمکت استقلال و عدم تمدید قرارداد کریمی هواداران خشمگین این تیم را به نشانه اعتراض به جلوی ساختمان باشگاه کشاند تا حواشی بیشتری گریبان این تیم را بگیرد.

ستاره‌های لیگ در رادار استقلال

شنیده می‌شود مدیران استقلال به دنبال این هستند تا با جذب چند ستاره لیگ برتری هواداران این تیم را خوشحال کنند. احتمالا باید شاهد پاتک سعادتمند به تبریز باشیم، اشکان دژاگه، رضا اسدی و احسان حاج صفی بازیکنانی هستند که احتمال جذب آن‌ها وجود دارد. دژاگه و اسدی بازیکن آزاد به حساب می‌آیند و حاج صفی هم به احتمال فراوان لژیونر خواهد شد. اما استقلالی‌ها اگر نتوانند دست‌پر از تبریز بازگردند یکی از گزینه‌هایی که برای جذب او اقدام خواهند کرد مهدی کیانی هافبک سپاهان خواهد بود. به هر شکل کار مدیران استقلال برای جذب این نفرات از تیم متمول تراکتور کاری بس سخت است اما برای اینکه استقلال برای چندمین سال متوالی دستش از جام قهرمانی دور نماند، به نظر جذب این نفرات امری بسیار مهم تلقی می‌شود.

باید دید این مدیران استقلال هستند که به وعده‌های خود در قبال هواداران که بازگشت استراماچونی و جذب چند ستاره است عمل خواهند کرد یا باز هم این هواداران استقلال هستند که باید از عملکرد مدیریت ناراضی باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۹۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان