//
کدخبر: ۲۷۸۹۵۱ //

توضیح فدراسیون درباره اعزام ۴ نماینده به لیگ قهرمانان

روابط بین الملل فدراسیون درباره اعزام 4 نماینده کشورمان به لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح فدراسیون درباره اعزام ۴ نماینده به لیگ قهرمانان
به گزارش فرتاک نیوز،

روابط بین الملل فدراسیون درباره اعزام 4 نماینده کشورمان به لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

بر این اساس جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل به اطلاع می‌رسد:

1_ در نشست‌های متعدد برگزار شده با نمایندگان 4 باشگاه پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان در هفته‌های اخیر آخرین به روزرسانی مقررات و قوانین مسابقات،نحوه اعزام،پروتکل های بهداشتی و ....اطلاع رسانی شد.

2_ باوجود ضرب الاجل‌های تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و کشور میزبان، فدراسیون فوتبال همکاری لازم را جهت اخذ تمدید مهلت از کشور میزبان انجام داد.

نفراتی که با تاخیر از سوی باشگاه‌ها هم معرفی شدند با تلاش فدراسیون در نهایت با کسب مجوز لازم و ویزای فرودگاهی عازم قطر شدند.

3_ بلافاصله پس از دریافت فهرست بازیکنان و کادر فنی تیم ها،ثبت نام آنها برای اخذ آی دی کارت مسابقات در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در دپارتمان بین الملل فدراسیون صورت گرفت.

4_فدراسیون فوتبال از هفته‌ها پیش ضمن نامه نگاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به معرفی 2 نماینده به عنوان نمایندگان فدراسیون جهت همراهی نمایندگان کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کرد که کنفدراسیون رسما در پاسخ اعلام کرد این نفرات می‌بایست جزو کادر ثبت شده تیم ها باشند در غیر این صورت با توجه به مقررات جاری و محدودیت‌های موجود،همراهی آنها با تیم ها با مشکل روبرو خواهد شد.

با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال این حق را برای تمامی تیم های کشورمان محفوظ می‌داند که از سهمیه 20 آی دی کارت کادر تیم ها جهت تقویت تیم و حضور پرقدرت در مسابقات استفاده کند تصمیم گرفته شد نماینده‌ای همراه تیم ها اعزام نکند که سهمیه 20 آی دی کارت کادر کاهش نیابد.

ذکر این نکته ضروری است که فدراسیون فوتبال به صورت برخط و شبانه روزی در جهت همکاری با 4 نماینده کشورمان اقدامات لازم را مبذول داشته و این روند ادامه خواهد داشت.

بدیهی است نارسایی‌های احتمالی که از سوی باشگاه‌ها در بحث میزبانی فدراسیون قطر گزارش شود با دریافت مستندات لازم عینا به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام و پیگیری صورت خواهد گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۹۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان