//
کدخبر: ۲۷۸۷۴۵ //

در پارس جنوبی واقعا اذیت شدم/ در نیم‌فصل قبل هم صادقی دنبال من بود!

مدافع جدید تیم فوتبال سایپا گفت: فصل بعد با تلفیق جوانان و باتجربه‌ها تیم خوبی از سایپا خواهیم دید.

در پارس جنوبی واقعا اذیت شدم/ در نیم‌فصل قبل هم صادقی دنبال من بود!

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد جدایی‌ از تیم فوتبال پارس جنوبی جم و پیوستن به سایپا، اظهار داشت: سال گذشته در پارس جنوبی واقعا اذیت شدم. هم از نظر فوتبالی و هم از نظر مالی. در این روز‌های آخر حواشی هم به وجود آمده بود. در نهایت با توجه به فصل سختی که سپری کرده بودم تصمیم گرفتم از بین چند پیشنهادی که داشتم سایپا را انتخاب کنم. شاید آرامشی که این تیم دارد کمک کند تا فصل خوبی داشته باشم.

به گزارش فرتاک نیوز،وی به همکاری با ابراهیم صادقی اشاره و تصریح کرد: در نیم‌فصل هم قبل صادقی دنبال من بود، ولی به خاطر قراردادی که با باشگاه پارس جنوبی داشتم ماندم و تصمیم گرفتم تا پایان فصل به این تیم کمک کنم. هر چند آن همکاری با وجود تلاش همه اعضای تیم نتیجه نداد و متاسفانه تیم پارس جنوبی به دسته پایین‌تر سقوط کرد. ولی امسال با مشورتی که با مدیر برنامه‌هایم داشتم و صحبتی‌هایی که با ابراهیم صادقی کردم متوجه شدم دیدگاه خوبی دارند و به همین دلیل بعد از توافق مالی به این تیم پیوستم.

بازیکن جدید تیم فوتبال سایپا در مورد مشکلاتی که این تیم فصل قبل برای بقا در لیگ برتر داشت، خاطرنشان کرد: سایپا چوب جوانگرایی‌اش را خورد. البته جوان‌های خوبی دارند و تا جایی که من می‌شناسم بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند، ولی برای فصل جدید قصد دارند با توجه به نیاز تیم چند بازیکن باتجربه اضافه کنند. از این رو فصل بعد با تلفیق جوانان و باتجربه‌ها تیم خوبی از سایپا خواهیم دید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان