//
کدخبر: ۲۷۸۶۲۱ //

دلیل عدم موفقیت پوگبا در یونایتد از نگاه گری نویل

گری نویل اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، از پل پوگبا به خاطر عدم تعهدش به این تیم انتقاد کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

در سال 2016 بود که منچستر‌یونایتد 89 میلیون پوند هزینه کرد تا پل پوگبا را از یوونتوس به اولدترافورد برگرداند. هافبک فرانسوی در زمان حضور در یوونتوس به یک بازیکن عالی و کامل تبدیل شده بود اما بعد از انتقال به یونایتد نتوانسته به همان خوبی کار کند و عملکردش با انتقاداتی مواجه بوده است.

همین عملکرد پرنوسان پوگبا در منچستر یونایتد باعث شده که طی فصول اخیر صحبت های زیادی درباره آینده او مطرح شود. در این بین گفته شد که این ستاره فرانسوی از تیم هایی نظیر رئال مادرید و یوونتوس پیشنهاد دارد و حتی زمزمه هایی درباره علاقه خود پوگبا برای جدایی نیز به گوش رسید؛ اتفاقی که ناراحتی هواداران یونایتد را هم در پی داشت.

اسطوره باشگاه منچستر یونایتد حالا درباره عدم موفقیت پوگبا در منچستر یونایتد صحبت کرده است. گری نویل در این باره گفت: " برای من، پل پوگبا این توانایی را دارد که بهترین بازیکن باشگاه و یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر و جهان باشد. من هرگز از عملکرد پوگبا انتقاد نکرده ام اما تنها مسئله ام با او سر و صدایی است که برای ترک باشگاه ایجاد می کند و این که مدیر برنامه او دائماً در این باره صحبت می‌کند.

 

فکر می‌کنم که همین عدم تعهد پل پوگبا است که باعث حواس پرتی او می شود. لازم است که منچستریونایتد با این موضوع برخورد کند زیرا وقتی معروف ترین بازیکن شما خواستار جدایی می شود، هواداران نیز ناراحت خواهند شد."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان