//
کدخبر: ۲۷۸۵۸۹ //

حضور پورعلی در شنزن رسمی شد

مدافع ملی پوش و سابق العربی، با عقد قراردادی رسمی راهی شنزن چین شد.

حضور پورعلی در شنزن رسمی شد

 باشگاه شنزن چین رسما تائید کرد که با مرتضی پورعلی گنجی مدافع فصل گذشته تیم العربی قرارداد امضا کرده است. پورعلی گنجی از ماه ها قبل با این تیم چینی به توافق رسیده بود و حالا بازیکن شنزن محسوب می‌شود.

 

به گزارش فرتاک نیوز؛ او در سال 2015 به تیم تیانجین تدای چین پیوست و چند ماهی را در شرق آسیا بازی کرد و حالا به عنوان ستاره ای باتجربه در سوپرلیگ بازی خواهد کرد. این در حالی است که پورعلی پیش تر هم پیشنهاداتی از چین داشت اما ترجیح داد که در قطر و بلژیک به میدان برود.

 

نکته جالب این است که حالا با حضور پورعلی گنجی تعداد ایرانی های شاغل در چین هم افزایش خواهد یافت. این فصل افشین قطبی و دو دستیارش در تیم شیجیاژوانگ حضور دارند و پورعلی گنجی هم به بازیکن ایرانی شاغل در چین تبدیل خواهد شد.

 

باشگاه العربی هم با انتشار پیامی برای پورعلی گنجی آرزوی موفقیت کرد. همچنین این انتقال بازتاب های زیادی را در پیج های خبری سوپرلیگ داشته و آن ها پورعلی را یک ستاره برای شنزن توصیف کرده اند.

 

شنزن با 11 امتیاز از 10 بازی در رتبه پنجم قرار دارد و این هفته نیز بازی خود را به گوانژو اورگراند واگذار کرد. حالا باید دید آن ها با مدافع 28 ساله ایرانی چه عملکردی را در ادامه لیگ خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۵۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان