//
کدخبر: ۲۷۸۵۴۳ //

الدحیل با تیم دفاعی در مقابل پرسپولیس (عکس)

تیم فوتبال الدحیل از زمان حضور ولید الرکراکی با سبک دفاعی تر به دنبال اهداف خود است.

zgzpL3OtO6re

به گزارش فرتاک نیوز، سرخپوشان پایتخت هفته آینده به دوحه خواهند رفت تا چهار دیدار حساس مرحله گروهی را برابر شارجه، دحیل و تعاون انجام دهند. این بازی ها در حالی به انجام می‌رسند که شاگردان گل‌محمدی از دو بازی نخست خود تنها یک امتیاز از الشارجه گرفتند و برابر الدحیل شکست خوردند.

الدحیل تیم قهرمان لیگ ستارگان قطر، با سرمربی مراکشی خود ولید الرکراکی به مصاف پرسپولیس می‌آید. کسی که در اوایل بهمن جانشین روی فاریا سرمربی پرتغالی و دستیار سابق ژوزه مورینیو شد و توانست تیم قرمزپوش قطر را به عنوان قهرمانی برساند.

الدحیل اگرچه با الرکراکی به موفقیت رسید اما بررسی ها نشان می‌دهد که سبک این تیم دفاعی تر شده و تعداد امتیازات کسب شده نیز کاهش یافته است.

آن ها در ۱۵ بازی با فاریا به ۱۰ پیروزی و چهار تساوی رسیدند اما این آمار با مربی مراکشی روی ۱۰ پیروزی و یک تساوی قرار گرفته است. همچنین تعداد گل های الدحیل در دوره فاریا ۲۸ زده و ۱۶ خورده بود که حالا به ۲۴ زده و ۸ خورده رسیده است.

به نظر می‌رسد این تیم قرمزپوش با هدایت سرمربی جدید خود سبک دفاعی تری دارد و با تعداد گل خورده کمتر، به استقبال حریفان می‌رود. آن ها در واقع میانگین هر دو بازی یک گل خورده و هر بازی ۱.۵ گل زده دارند که این میتواند زنگ خطری برای یحیی گل‌محمدی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان