//
کدخبر: ۲۷۸۳۲۰ //

پنجره بسته چالش اصلی فولاد آسیایی

فولادخوزستان می‌تواند با یارگیری مناسب در ادامه فصل نقل‌و انتقالات و البته همدلی کادرفنی و مدیریت که فصل گذشته باعث نتایج درخشان شد،در لیگ بیستم مقتدر باشد.

پنجره بسته چالش اصلی فولاد آسیایی

تیم فولادخوزستان در فصل نقل و انتقالات هنوز بازیکنی را با توجه به قیمت‌های نجومی و بعضاً قرارداد داشتن بازیکنان با باشگاه‌ها نتوانسته به خود اضافه کند، با این توضیح که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه همچنان بسته است. مسئولان باشگاه نوید باز شدن این پنجره را می‌دهند و در حال مذاکره با نفرات منتخب خود هستند تا بتوانند بازیکنان با قیمت‌های معقول و کیفیت بالا را به تیمشان اضافه کنند.

وحید حیدریه، محمد آبشک و محمد قاسمی نژاد سه تمدیدی فولاد تاکنون هستند و شهاب گردان با پیوستن به ذوب‌آهن از این تیم رسماً جدا شده، فرشاد احمدزاده که در نیم فصل دوم یکی از مهره های اصلی تیم نکونام بود نیز با حضور در محل هتل مذاکرات استقلال در آستانه جدایی قرار دارد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ جواب نکونام سرمربی فولاد نیز روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فولاد را با قلبش انتخاب کرده اما هیچکدام از بازیکنان لیست A ،B و C وی جذب نشده اند تا نگرانی خود از ترکیب فصل بعدش را اعلام کند و از صحبت‌های وی می‌توان برداشت کرد که حتی احتمال جدایی وی از فولاد را باید در نظر گرفت. پس از آن سعید آذری مدیرعامل فولاد اعلام کرد که قیمت‌های بازیکنان به طرز عجیب و غریبی بالا رفته و پول مفت به کسی نمی‌دهند تا در آرامش و به دور از هیاهوی نقل و انتقالات بتوانند مهره‌های خوب را جذب کنند. او از درخواست ۵ میلیاردی آرمان رمضانی مهاجم سایپا خبر داد که  البته ساعتی قبل به پرسپولیس پیوست.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان