//
کدخبر: ۲۷۸۲۹۹ //

مقایسه دروازه‌بان جدید با دروازه‌بان فصل گذشته استقلال

با عملکری که سیدحسین حسینی در فصل نوزدهم لیگ برتر و جام‌حذفی از خود نشان داد، طبیعی بود که استقلالی‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات به‌دنبال خرید دروازه‌بان بروند. مدیران استقلال با رشید مظاهری به توافق رسیدند تا حسینی صاحب یک رقیب همسطح شود.

مقایسه دروازه‌بان جدید با دروازه‌بان فصل گذشته استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

البته قرارداد استقلال با این بازیکن با توجه به نحوه فسخ قرارداد او با باشگاه قبلی و شکایت تراکتوری‌ها فعلا با اماواگرهایی همراه است. رشید مظاهری از دروازه‌بان‌های مطمئن و موفق لیگ در سال‌های گذشته بوده که چندین فصل متوالی به‌خوبی از دروازه ذوب‌آهن محافظت کرده بود. بعد از اینکه محسن فروزان در لیگ هجدهم تراکتور را دچار حاشیه‌های عجیب و غریبی کرد و تبریزی‌ها از قهرمانی دور افتادند، رشید مظاهری راهی تبریز شد تا تراکتور بعد از مدت‌ها صاحب یک دروازه‌بان مطمئن شود. فصل نوزدهم البته از بهترین فصل‌های بازی رشید نبود و او نتوانست در جمع 3دروازه‌بان برتر لیگ قرار بگیرد. اما باز هم با نگاهی به آمارهای لیگ نوزدهم مشخص می‌شود رشید مظاهری در فصلی که گذشت موفق‌تر از حسین حسینی بوده است.حسین حسینی در تمامی 30هفته لیگ گذشته از دروازه استقلال محافظت کرد و رشید مظاهری هم فقط یک بازی را از دست داد و 2610دقیقه درون دروازه ایستاد. حسینی به‌طور میانگین در هر بازی یک گل خورد و میانگین گل خورده رشید 0.8گل در هر بازی بود. درنهایت و بر پایه آمارهای زیر که از سایت مرجع متریکا استخراج شده است، رشید مظاهری در رتبه پنجم و حسین حسینی در رتبه هفتم بهترین گلرهای فصل
 ایستاده‌اند. البته مظاهری در جام‌حذفی بازی نکرد و عملکرد حسینی در جام‌حذفی در این جدول محاسبه نشده است وگرنه با عملکرد ضعیفی که حسینی در جام‌حذفی - به‌خصوص در بازی فینال داشت- شاید اختلاف 2 دروازه‌بان بیش از اینها می‌شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۲۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان