//
کدخبر: ۲۷۸۲۵۹ //

پورمحمد: مس سورپرایز این فصل لیگ برتر است

بازیکن باتجربه مس رفسنجانی مدعی است با شناختی که از تیمش دارد، آنها قادر خواهند بود لیگ برتر را سورپرایز کنند.

 پورمحمد: مس سورپرایز این فصل لیگ برتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

مس رفسنجان با ارائه نمایشی موفق طی دیدارهای فصل گذشته لیگ دسته اول توانست با دستیابی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به لیگ برتر صعود کند. اکنون شاگردان ربیعی مدعی هستند آنها قادر خواهند بود با ارائه کیفیتی بهتر در لیگ برتر نیز چشم‌ها را خیره کنند.

محمدرضا پورمحمد، کاپیتان دوم مس رفسنجان که در پست مدافع و وینگر راست برای این تیم به میدان رفته اکنون سومین تیم دوران حضورش را به عنوان صعود کرده به لیگ برتر می‌بیند. او درباره این صعود اینطور توضیح می‌دهد: پشت هر موفقیتی قطعا علم و برنامه ریزی وجود دارد. ما به خوبی از این موقعیت استفاده کردیم و با حمایت مناسبی که صورت می‌گرفت در نهایت توانستیم به صعود دست پیدا کنیم. آقای ربیعی و کادرش با علم و برنامه ریزی مناسب قطعا نقش ویژه ای در این صعود داشتند و خوشحالم بعد از مدت‌ها فوتبال کرمان و رفسنجان خصوصا یک نماینده در سطح اول فوتبال ایران دارد.

وی در واکنش به اینکه آیا ربیعی قادر خواهد بود در لیگ برتر نیز کیفیت مناسبی از این تیم به اجرا بگذارد گفت: صادقانه بگویم که رقابت‌های لیگ دسته اول سخت‌تر هست. شما باید همیشه بهترین باشید تا در نهایت بتوانید به سهمیه صعود برسید و حتی سومی این رقابت‌ها کاری از پیش نمی‌برید و دیدید که مس کرمان هم با تفاضل یک گل‌ نتوانست صعود کند. این موضوع کار را سخت می‌کند. آقای ربیعی و کادرش همانطور که گفتم جزو کادرفنی جوان ولی با دانش و پیگیر فوتبال ما محسوب می‌شوند و الان تیم نیاز به تقویت مناسب دارد تا حتی در فصل آینده چشم‌ها را خیره کند و سورپرایز بزرگی داشته باشد. به نظرم مس می‌تواند شرایط خوبی را دنبال کند و هیچ شکی در آن نیست.

پورمحمد درباره برنامه‌اش برای فصل آینده و در پاسخ به این سوال که آیا مس را همراهی خواهد کرد یا به پیشنهاد دیگری پاسخ می‌دهد گفت: مس چهارمین تیمی است که با آن به لیگ برتر صعود کردم. حس خوبی به آن دارم. در شرایط فعلی اما همه چیز بستگی به تصمیم دو طرف دارد. چند پیشنهاد دارم اما هنوز صحبتی از سوی مس انجام نشده است. شاید تقویت تیم در شرایط فعلی برای حضور در لیگ برتر در اولویت آنها باشد و بعدا بخواهند با بازیکنان سابق حرف بزنند.

کاپیتان دوم مس درباره احتمال بدون تماشاگر شدن بازی‌ها برای فصل آینده نیز گفت: هواداران رفسنجانی حمایت خوب و فوق العاده‌ای از ما تا قبل از کرونا داشتند. با همین احساس مسوولیت ما بعد از غیبت آنها در استاد‌یوم برای برد و صعود تلاش کردیم. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس برطرف شود و بتوانیم آنها را به عنوان حامی بزرگ و اصلی تیم در کنار خودمان داشته باشیم و روزهای شیرینی را پشت سر بگذاریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان