//
کدخبر: ۲۷۸۲۲۷ //

اوساگونا: بازیکنان پرسپولیس من را دوست نداشتند

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ضربه پنالتی من مثل روبرتو باجو در جام جهانی بود، نه من و نه باجو هیچ‌کدام قصد نداشتیم توپ را به بیرون دروازه بزنیم.

اوساگونا: بازیکنان پرسپولیس من را دوست نداشتند
به گزارش فرتاک نیوز،

کریستین اوساگونا در گفت‌وگویی در ارتباط با فسخ قراردادش با پرسپولیس، اظهار داشت: من در نهایت تصمیم گرفتم از پرسپولیس جدا شوم اما قلبم در کنار هواداران است. به هواداران قول می‌دهم دوباره به اوج برمی‌گردم و به پرسپولیس بازخواهم گشت.

وی در ادامه در خصوص انتقاداتی که از عملکردش در پرسپولیس مطرح می‌شد، تصریح کرد: من به خودم ایمان دارم و می‌دانم که مهاجم خوبی هستم. متاسفانه در تیم، برخی من را دوست نداشتند و به من پاس نمی‌دادند.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون شرایطی که در این تیم داشت، افزود: من مهاجم نوک هستم اما به خاطر سیستم تیم فوتبال پرسپولیس مجبور بودم بیشتر بیرون محوطه هجده قدم باشم. پرسپولیس اصلا از توانایی من در ضربات سر استفاده نکرد. از یحیی ممنونم که به من اعتماد کرد اما متاسفم که نتوانستم پاسخ اعتماد او را بدهم.

اوساگونا در پایان در مورد از دست دادن ضربه پنالتی در دربی جام حذفی، خاطرنشان کرد: ضربه من مثل ضربه روبرتو باجو در جام جهانی بود. نه من و نه باجو هیچ‌کدام قصد نداشتیم توپ را به بالای دروازه بزنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان