//
کدخبر: ۲۷۸۲۲۲ //

نقش مهم نیمار در خرید جدید چلسی

به نظر می رسد نیمار به تیاگو سیلوا پیشنهاد داده برای فصل بعد راهی باشگاه چلسی شود.

نقش مهم نیمار در خرید جدید چلسی
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از هشت فصل درخشان و فتح عناوین متعدد، تیاگو سیلوا در پایان این فصل به طور رسمی از پاری سن ژرمن جدا شده و راهی باشگاه چلسی گشت. در ابتدا اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت این مدافع باتجربه و برزیلی به سری آ و تیم هایی چون فیورنتینا یا میلان وجود داشت، اما به یکباره نام چلسی مطرح شد و تیاگو سیلوا نیز ترجیح داد به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت دهد.

اما نشریه تلگراف مدعی شد نیمار نقش مهمی در نهایی شدن این انتقال داشته است. در جریان تمرینات پاری سن ژرمن در لیسبون برای دور پایانی لیگ قهرمانان، نیمار به هموطنش گفته در لندن شرایط بهتری برای او فراهم است و می تواند در ترکیب چلسی نقش مهمی ایفا کند. به نظر می رسد تیاگو سیلوا نقشی فراتر از یک مدافع در ترکیب چلسی خواهد شد و فرانک لمپارد قصد دارد این بازیکن را به مثابه یک دستیار در زمین قرار دهد تا او بتواند بازیکنان دیگر را در مواقع لزوم راهنمایی کند.

تعدد بازیکنان جوان و کم تجربه در ترکیب چلسی موجب نگرانی برخی هواداران این تیم شده، اما تیاگو سیلوا با تجربه بالا و فتح جام های متعدد در سالهای اخیر می تواند تا حد زیادی این نقیصه را جبران کرده و به ترکیب چلسی توازن تزریق کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان