//
کدخبر: ۲۷۸۰۷۵ //

تمرین پرسپولیسی‌ها زیر سایه تهدید استعفای یحیی

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس زیر سایه تهدید استعفای یحیی گل محمدی برگزار شد.

تمرین پرسپولیسی‌ها زیر سایه تهدید استعفای یحیی
به گزارش فرتاک نیوز،

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

* پیش از شروع این تمرین بازیکنان به مدت پنج دقیقه صحبت‌های دستیاران یحیی گل‌محمدی را گوش کردند.

*یک شبکه تلویزیونی قطری با حضور در محل تمرین مشغول پوشش تمرین پرسپولیس بود و نظر سرمربی این تیم را درباره برگزاری متمرکز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر جویا شد.

*به جز بشار رسن که به دلیل طولانی شدن فرآیند تمدید قراردادش با پرسپولیس در این تمرین غیبت داشت محمد نادری هم در این تمرین حضور نداشت.

* مهدی عبدی از ابتدای کار زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس مشغول تمرین بود و کمال کمیابی‌نیا هم پس از دقایق نرم‌دوی تمرینات خود را زیر نظر بدنساز این تیم پیگیری کرد.

* پس از انجام کارهای بدنی سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه مهم‌ترین بخش تمرین سرخ‌پوشان را تشکیل می‌داد.

* در جریان این جلسه تمرینی زمین ورزشگاه شهید کاظمی چند بار آبیاری شد و به همین دلیل با نظر یحیی گل‌محمدی بازیکنان کارهای تاکتیکی را در نقاط مختلف زمین پیگیری می‌کردند.

* باوجود اینکه تمرینات پرسپولیس مدت‌ها بدون حضور اهالی رسانه انجام می‌شد اما صندلی‌های خاکی جایگاه تماشاگران و خبرنگاران نشان می‌داد در طول این دوران هیچ تمهیداتی برای تمیز کردن این صندلی‌ها از سوی مسئولان ورزشگاه در نظر گرفته نشده است.

*‌ در بخشی از تمرین داود فنایی که مشغول تمرین دادن دروازه‌بان‌ها بود به دلیل آبیاری زمین این کار را قطع کرد و آنها ضمن استراحت از آبیاری زمین خیس نشوند.

* نورافکن‌های ورزشگاه شهید کاظمی حدود 20 دقیقه پس از گذشت تمرین روشن شد تا بازیکنان زیر نور کارهای تاکتیکی را پیگیری کنند.

* با وجود اینکه سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود این تمرین بدون حضور هواداران برگزار می‌‌شود اما نزدیک به 20 هوادار با حضور در ورزشگاه مشغول تماشای تمرین شاگردان گل‌محمدی بودند. یکی از مسئولان باشگاه دلیل این تصمیم را برگزاری تمرین در روز هوادار (16 خرداد از سوی باشگاه پرسپولیس به دلیل برتری 6 بر صفر این تیم در دربی به عنوان روز هوادار نام‌گذاری شده است)

* اینکه پس از 50 دقیقه از شروع تمرین فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین و با استفاده از چهار دروازه‌ در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. در این زمان شاگردان گل‌محمدی با دو گروه کاورهای زرد و پیراهن‌های طوسی تقسیم شده بودند.

* پیش از شروع مصاحبه یحیی گل‌محمدی با خبرنگاران سرمربی پرسپولیس انتقادهایی را نسبت به کیفیت ماسک‌های مورد استفاده بازیکنان و کادر فنی مطرح کرد که پزشک این تیم گفت به دلیل ایرانی بودن این ماسک‌ها بند آنها خیلی زود در می‌رود که گل‌محمدی هم با خنده جواب داد بهتر است از ماسک تایلندی استفاده کنیم.

* سیدجلال حسینی در زمان فوتبال درون تیمی از سایر نفرات جدا شد و به شکل اختصاصی تمرین کرد.

* با توجه به اعلام یحیی گل‌محمدی مبنی براینکه فردا به باشگاه پرسپولیس می‌رود و استعفای خود را تقدیم مدیران این باشگاه می‌‌کند هواداران و خبرنگاران این موضوع را تحلیل و ارزیابی کردند.

*سید جلال حسینی مانند روز گذشته به دلیل آسیب دیدگی جزیی در تمرین فوتبال درون تیمی شرکت نکرد.

پس از سرد کردن بازیکنان این تمرین راس ساعت ۲۰ به اتمام رسید.

حدود ۲۰ هوادار دختر و پسر برای گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان پشت در ورزشگاه کاظمی ایستاده بودند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان