//
کدخبر: ۲۷۷۹۹۲ //

پیراهن ۹ و ۱۰ پرسپولیس به هیچ بازیکنی نمی رسد!

هیچ بازیکنی از پرسپولیس نمی‌تواند در دیدار با التعاون عربستان یا سایر مسابقات این دوره پیراهن شماره ۹ یا ۱۰ بپوشد.

پیراهن 9 و 10 پرسپولیس به هیچ بازیکنی نمی رسد!

این روز‌ها و به ویژه پس از انتشار تصاویر تمرینات بازیکنان جدید پرسپولیس زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر احتمالاً پیراهن‌های شماره ۱۰ و ۹ پرسپولیس را خواهند پوشید. این در حالی است که چنین امکانی حداقل در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد و هیچ بازیکنی از پرسپولیس نمی‌تواند در دیدار با التعاون عربستان یا سایر مسابقات این دوره پیراهن شماره ۹ یا ۱۰ بپوشد؛ چرا؟

به گزارش فرتاک نیوز،خاطرتان باشد آنتونی استوکس در نیم‌فصل دوم فصل لیگ نوزدهم به صورت آزاد به پرسپولیس پیوست. قرارداد این بازیکن به وسیله مسئولان پرسپولیس و مدیر برنامه او در دبی به ثبت رسید. استوکس شماره ۱۰ را انتخاب کرده بود، اما با توجه به اینکه فرشاد احمدزاده در نیم‌فصل اول لیگ برتر و جام حذفی این شماره را بر تن کرده بود، مقرر شد استوکس در لیگ برتر و جام حذفی شماره ۳۲ را بپوشد و در لیگ قهرمانان آسیا شماره ۱۰ را بر تن کند.

استوکس اولین حضورش در پرسپولیس را در دربی ۹۲ تجربه کرد. او به جای کریستین اوساگونا در دقیقه ۷۱ وارد زمین شد و روی گل دوم و مساوی پرسپولیس که در دقیقه ۸۹ توسط بشار رسن به ثمر رسید تأثیرگذار بود. در ادامه او یک ضربه ایستگاهی را با اختلاف بسیار کم به بیرون فرستاد تا پرسپولیس با نتیجه ۲-۲ مساوی در مقابل استقلال بازی را به اتمام برساند اما...

او دو بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس انجام داد. او در بازی با الدحیل قطر از دقیقه ۶۴ به جای علی علیپور و با شماره ۱۰ وارد زمین شد، اما کاری نتوانست از پیش ببرد و آن دیدار با شکست تلخ ۲ بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.

همچنین آنتونی استوکس برابر الشارجه در امارات نیز ۲۰ دقیقه بازی کرد و سپس برای همیشه از ایران رفت که رفت!

همچنین مهدی ترابی نیز همچون آنتونی استوکس در دو دیدار گذشته آسیایی پرسپولیس بازی و از شماره ۹ استفاده کرد. او ۴۵ دقیقه برابر الدحیل و ۹۰ دقیقه کامل با شماره ۹ برابر الشارجه بازی کرد و حالا از پرسپولیس جدا شده و به کشور قطر سفر کرد، بنابراین مهدی ترابی و آنتونی استوکس از پیراهن‌های شماره ۹ و ۱۰ استفاده کرده و طبق قانون لیگ قهرمانان آسیا هیچ بازیکن دیگری نمی‌تواند این دو پیراهن را در این رقابت‌ها بپوشد.

نه احسان پهلوان، نه عیسی آل‌کثیر و نه حتی وحید امیری که باید در آسیا با همان شماره ۱۹ بازی کند که قبلاً بازی کرده بود، هیچ کدام نمی‌توانند پیراهن‌های شماره ۹ و ۱۰ را بر تن کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان