//
کدخبر: ۲۷۷۹۶۲ //

گزینه‌های دروازه‌بانی ذوب آهن مشخص شدند

سه دروازه‌بان در لیست خرید رحمان رضایی برای پست دروازه‌بانی حضور دارند.

گزینه‌های دروازه‌بانی ذوب آهن مشخص شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

رحمان رضایی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای پست دروازه‌بانی سه بازیکن را مورد بررسی قرار خواهد داد. در لیست ورودی باشگاه ذوب آهن در پست دروازه‌بانی نام سه گلر دیده می‌شود. علیرضا حقیقی، رشید مظاهری و شهاب گردان.

علیرضا حقیقی

بازگشت علیرضا حقیقی به فوتبال ایران و رفتن به نساجی در مرحله اول شوکی بزرگ به فوتبال ایران بود. انتقالی که کمتر کسی انتظارش را می‌کشید اما در عین تعجب همگان، درخشش حقیقی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران سبب شد تا نگاه مربیان لیگ برتری نسبت به وی تغییر کند و اکنون در لیست تیم‌های مختلف قرار بگیرد که از جمله این تیم‌ها، ذوب آهن اصفهان است.

رشید مظاهری

گلر سابق ذوب آهن که فصل پرفراز و نشیبی را در ترکیب تراکتور تبریز پشت سر گذاشت و اکنون با فسخ قراردادش از این تیم جدا شد، مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است و مذاکرات جدی‌ای را نیز با این باشگاه صورت داده است. رحمان رضایی سخت به دنبال جلب رضایت وی برای بازگشت مظاهری به اصفهان برداشته است و برای این انتقال، پیشنهاد مالی مناسبی را نیز به مظاهری ارائه داده است.

شهاب گردان

دروازه‌بان اول فصل گذشته فولاد خوزستان که اصالتی مازندرانی دارد و هم‌زبان رحمان رضایی نیز می‌باشد، در فصل گذشته موفق شد کلین شیت‌های پی در پی‌ای را صورت دهد و جزو گلرهای برتر لیگ برتر لقب بگیرد. وی که هنوز با فولاد خوزستان تمدید نکرده است، مورد توجه رحمان رضایی است و باید دید در نهایت در پست دروازه‌بانی، کدام یک از گزینه ها به سبزپوشان اضافه خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان