//
کدخبر: ۲۷۷۸۴۶ //

اشتباه عجیب ایتالیایی‌ها در اولین بازی‌شان در لیگ ملت‌های اروپا/‌ کیه‌لینی قربانی شد!

مسئولان تیم ملی فوتبال ایتالیا در اولین بازی این تیم در دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا مرتکب اشتباهی عجیب شدند.

اشتباه عجیب ایتالیایی‌ها در اولین بازی‌شان در لیگ ملت‌های اروپا/‌ کیه‌لینی قربانی شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از شبکه «رای اسپورت»، مدیران تیم ملی فوتبال ایتالیا در شبی که این تیم در نخستین بازی‌اش در لیگ ملت‌‌های اروپا میزبان بوسنی و هرزگوین بود، مرتکب اشتباهی غیرمنتظره شدند.

طبق گزارش رای که یکی از خبرنگارانش برای پوشش مسابقه در کنار زمین چمن ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس حضور داشت، در حالی که روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا قصد داشت جورجو کیه‌لینی مدافع کهنه‌کار تیم فوتبال یوونتوس را در ترکیب اصلی آتزوری قرار دهد، به اشتباه نام فرانچسکو آچربی مدافع میانی لاتزیو در فهرست ترکیب اصلی ارائه شده به ناظر یوفا درج شد.

ایتالیایی‌‌ها زمانی متوجه این اشتباه شدند که کار از کار گذشته بود و درخواست‌شان از ناظر یوفا برای تغییر ترکیب و قرار دادن نام کیه‌لینی به جای آچربی دیگر فایده‌‌ای نداشت. ظاهراً ناظر یوفا در پاسخ به درخواست اعضای کادر فنی آتزوری گفته است که تنها در شرایطی امکان تغییر ترکیب اصلی وجود دارد که آچربی مصدوم شده، به سکوها برود و حتی روی نیمکت هم نباشد. مانچینی هم که احساس کرده بود این کار به ریسکش نمی‌ارزد، تصمیم گرفت آچربی را به زمین بازی بفرستد.

به این ترتیب کیه‌لینی که همه منتظر بودند بعد از یک سال از آخرین حضورش در تیم ملی ایتالیا و مصدومیتی طولانی مدت از ناحیه زانو، دوباره با پیراهن آتزوری به زمین بازی برگردد مجبور شد روی نیمکت بنشیند و در نهایت هم فرصت بازی پیدا نکرد، چرا که مانچینی هر سه فرصت تعویض خود را برای جابه‌جایی بازیکن هجومی تیم استفاده کرد.

ایتالیا در پایان این بازی که گل اولش هم توسط بوسنی به ثمر رسید به تساوی یک - یک رضایت داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان