//
کدخبر: ۲۷۷۷۵۷ //

زنوزی: درخشش بین‌المللی در انتظار تراکتور است

مالک باشگاه تراکتور پیام تبریکی را به مناسبت قهرمانی در جام حذفی منتشر کرد.

زنوزی: درخشش بین‌المللی در انتظار تراکتور است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور پیام تبریکی را به مناسبت قهرمانی این تیم در جام حذفی منتشر کرد.

متن پیام تبریک محمدرضا زنوزی به شرح زیر است:

"هوالقادر

خداوند متعال را شاکریم که در سایه الطاف بی‌کرانش خوشحالی مردم را شاهد شدیم. همانگونه پیش‌تر بیان شده، ظفر تراکتور حاصل آرامشی بود که از سوی عموم هواداران شکل گرفت و در این راه از تمامی رسانه‌های منتقد و حامی سپاسگزاریم.

به نوبه خود از تمامی این بزرگواران که همراه ما در این راه بودند، کمال تشکر و قدردانی را دارم. به امید حق آنچه به آن رسیده‌ایم، مقصد نهایی ما نیست و درخشش در میادین بین‌المللی در انتظار تراکتور است.

کسب این قهرمانی و به ارمغان آمدن جام برای آذربایجان همیشه سرافراز، نتیجه تلاش و زحمات ارکان مدیریتی باشگاه، کادرفنی و بازیکنان و تمامی عواملی است که شبانه روز برای شاد کردن دل بیش از ۴۰ میلیون هوادار تراکتور کوشیدند. از تمامی آنان نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

ضمن تبریک مجدد و تقدیم  قهرمانی تراکتور به هواداران پرشورمان در داخل و خارج از کشور، تقاضا دارم که در استقبال از تیم، آرامش و نظم عمومی و به‌خصوص پروتکل‌‌های بهداشتی را رعایت نمایند که این شادی با تلخی‌کامی همراه نشود.

خادم ملت ایران
محمدرضا زنوزی مطلق"

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۷۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان