//
کدخبر: ۲۷۷۶۷۲ //

آخرین نمایش فصل/استقلال و تراکتور بدنبال شیرین کردن فصل تلخ

«دو تیم استقلال تهران و تراکتور‌ تبریز پنج‌شنبه شب دیدار فینال جام حذفی فوتبال را برگزار می‌کنند»

آخرین نمایش فصل/استقلال و تراکتور بدنبال شیرین کردن فصل تلخ
به گزارش فرتاک نیوز،

پنج شنبه شب ورزشگاه امام‌رضا(ع) میزبان آخرین دیدار فصل فوتبال ایران است.

این دیدار که بازی فینال جام حذفی فصل ۹۹–۹۸ است بین دو تیم استقلال و تراکتور برگزار می‌شود.

آبی‌پوشان تهرانی در این تورنمنت  از سد تیم‌های گل‌ریحان، فجر شهید سپاسی، سپاهان گذشتند تا به مرحله نیمه‌نهایی برسند و در این  مرحله  هم با شکست رقیب سنتی خود، پرسپولیس تهران به دیدار پایانی راه پیدا کردند.

استقلال که طی هفته گذشته و پس از رسیدن به فینال این مسابقات با استعفای سرمربی خود و دعوای او با‌ مدیریت باشگاه روز‌های پر حاشیه‌ای را سپری کرد و اوضاع آشفته حاکم بر این تیم و ادعا‌های ضد‌و نقیض در مورد آینده نیمکت آنها، هواداران این تیم را بسیار نگران کرد.

شاید پیروزی بر تراکتور و کسب هشتمین قهرمانی در جام حذفی برای استقلال، حکم ابقای مجیدی را تایید کند و در صورت عدم قهرمانی اوضاع به گونه‌ای دیگر پیش برود.

در آن سوی میدان  ساکت الهامی و تیم گران قیمت تراکتور حضور دارند که به دنبال پایان شیرین فصل تلخ خود هستند.

تراکتور که با بازیکنان گران قیمتش در لیگ مقامی بهتر از چهارمی کسب نکرد و فصل پر فراز‌ونشیبی را پشت سر گذاشت بدنبال کسب دومین جام تاریخ خود است.

تراکتور که در ابتدای دهه ۹۰ موفق به کسب قهرمانی جام‌حذفی شده است، با کسب این جام می‌تواند هواداران ناراضی خود را تا حدودی راضی کند.

تبریزی‌ها در راه رسیدن به فینال کار سختی را پیش روی نداشتند و با پیروزی مقابل تیم‌های پاس‌همدان، نود ارومیه، مس‌کرمان و نفت مسجد‌سلیمان به ایستگاه پایانی رسیدند.

ساکت الهامی و فرهاد مجیدی در میان راه سکان هدایت تیم‌های خود را به عهده گرفتند و هر دو به دنبال اثبات خود هستند.

این دو تیم در آخرین دیدار رو‌ در رو در لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند اما اوضاع هر دو تیم‌ متفاوت از آن مسابقه است و با توجه به شرایط احتمالاً بازی پر گلی را شاهد باشیم.

درهر صورت فصل عجیب‌و‌غریب فوتبال ایرا فردا شب به پایان خواهد رسید و باید دید کاپ قهرمانی در نهایت نصیب تهرانی‌ها می‌شود یا تبریزی‌ها.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان