//
کدخبر: ۲۷۷۶۳۲ //

شروعی ساده اما پایانی موفق؛استقلال چطور به فینال جام حذفی رسید؟

استقلال شروعی ساده در جام حذفی داشت اما در پایان موفق به حذف ۲ تیم بزرگ شد و به فینال رسید.

شروعی ساده اما پایانی موفق؛استقلال چطور به فینال جام حذفی رسید؟

تیم فوتبال استقلال موفق شد پس از ۲ سال بار دیگر به فینال جام حذفی برسد و این بار باید به جای خونه به خونه بابل با تراکتو تبریز پیکار داشته باشد و برای هشتمین قهرمانی در این مسابقات تلاش کند.

به گزارش فرتاک نیوز،استقلال برای رسیدن به فینال چهار بازی انجام داد که ماحصل آن ۲ پیروزی در وقت‌های اضافه مقابل ۲ تیم لیگ یکی با هدایت استراماچونی و ۲ پیرزوی در برابر ۲ مدعی قهرمانی با سرمربیگری فرهاد مجیدی بود که یکی از این ۲ بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

استقلال در گام اول با هدایت استراماچونی به مصاف تیم لیگ یکی گل ریحان رفت. این بازی اولین و آخرین بازی پیش از فینال بود که تیم تهرانی خارج از ورزشگاه آزادی برگزار کرد. برای اولین و آخرین بار استقلال گل نخست را دریافت کرد اما توانست در همان نیمه اول کار را با گل به خودی حریف به تساوی بکشاند. در اوقات اضافه سجاد آقایی و فرشید اسماعیلی برتری استقلال را رقم زدند.

دیدار دوم برابر یک تیم دسته اولی دیگر یعنی فجر سپاسی شیراز بود. باز هم در ۹۰ دقیقه برد به دست نیامد اما کولاک هشت دقیقه پایینی وقت اضافه دوم مجوز صعود استقلال را به یک چهارم نهایی صادر کرد. وریا غفوری، سجاد آقایی و داریوش شجاعیان گلزنان تیم آبی‌پوش میدان بودند.

از مرحله یک چهارم نهایی فرهاد مجیدی سرمربی تیم بود. استقلال توانست به تنها برد خود در این فصل از جام حذفی در ۹۰ دقیقه قانونی برسد و با ۲ گل سپاهانِ قدرتمند را شکست دهد. وریا غفوری در دقیقه ۴۵ با یک پنالتی بحث‌برانگیز تیم را پیش انداخت و علی کریمی در دقیقه ۶۱ فاصله را ۲ برابر کرد.

آبی‌پوشان تهرانی در دور نیمه‌نهایی به مصاف پرسپولیس رفتند. بازی جذابی که چند روز پیش به انجام رسید و پس از تساوی ۲ بر ۲ در ۱۲۰ دقیقه با برتری چهار بر یک استقلال در ضربات پنالتی به اتمام رسید. ۲ گل آبی‌پوشان تهرانی در جریان بازی به وسیله مهدی قایدی و محمد دانشگر زده شد. در سوی مقابل هم بشار رسن به همراه علی علیپور گل‌های پرسپولیس را وارد دروازه سیدحسین حسینی کردند.

حسینی در جام حذفی در ۲ بازی کلین‌شیت کرد و در مجموع سه گل دریافت کرده است. استقلال موفق شده ۱۰ گل به رقبای خود بزند و در هر بازی حداقل ۲ گل به ثمر برساند. وریا غفوری به همراه سجاد آقایی که در استقلال نیست، با ۲ گل بهترین گلزنان استقلال در این فصل از جام حذفی بوده‌اند.

استقلال در نیمه اول تنها یک گل خورده و موفق شده سه گل به ثمر برساند. در ۴۵ دقیقه دوم همه چیز در عدد ۲ مساوی است اما نکته جالب این است که استقلال بیشترین تعداد گل‌های خود را در وقت‌های اضافه زده که تعدادش به عدد پنج رسیده است.

حال باید دید استقلال در اولین فینال خود با تراکتور، آن هم در مشهد چه نتیجه‌ای را به دست می‌آورد. این بازی پنجشنبه از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) به انجام خواهد رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان