//
کدخبر: ۲۷۷۵۶۵ //

ایجنت ایگواین: گونزالو در ایتالیا بازی نخواهد کرد

ایجنت گونزالو ایگواین تایید کرد این ستاره آرژانتین باشگاه یوونتوس را ترک خواهد کرد و در ایتالیا فوتبال بازی نخواهد کرد.

ایجنت ایگواین: گونزالو در ایتالیا بازی نخواهد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

نیکلاس ایگواین، برادر و ایجنت گونزالو ایگواین ستاره آرژانتینی یوونتوس تایید کرد که او از یوونتوس جدا خواهد شد و فوتبالش را در کشوری به غیر از ایتالیا دنبال خواهد کرد.

به این ترتیب ایگواین که در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا سه بار فاتح اسکودتو و سه بار فاتح جام حذفی این کشور شده از ایتالیا خواهد رفت. پیرلو سرمربی جدید یوونتوس اخیراً به ایگواین گفته بود که جایگاهی در برنامه آتی او ندارد.

ایجنت و برادر ایگواین در این باره به توتواسپورت گفت: " ما از صراحت و صداقت پیرلو متشکریم. او به گونزالو گفت که درباره اش چه فکر می‌کند. در دنیای فوتبال همیشه از این اتفاق ها نمی افتد و این موضوع مهمی است".

نیکلاس ایگواین در ادامه گفت: " ما درباره مهاجمی صحبت می‌کنیم که در سالهای اخیر 350 گل به ثمر رسانده. یک فوتبالیست برای زدن این تعداد گل 10 سال زمان لازم دارد ولی ما این مسائل را سریع فراموش می‌کنیم. ما البته در فوتبال هستیم و می‌دانیم که چنین اتفاق‌هایی همیشه ممکن است".

ایجنت ایگواین گفت این بازیکن سابق ریورپلاته بر خلاف بعضی شایعات هرگز به بوکاجونیورز ملحق نخواهد شد. او در این باره گفت: " از فرانسه، انگلیس، اسپانیا، چین و آمریکا پیشنهادهایی آمده. پیشنهادهای خیلی زیادی داریم ولی هیچکدام از آنها فعلاً ما را هیجان زده نکرده. ما اینها را بررسی می‌کنیم ولی دو چیز قعطی است: یکی اینکه گونزالو در ایتالیا بازی نخواهد کرد و از این مهمتر، او هرگز برای بوکاجونیورز بازی نمی کند. او در ریور بزرگ شده و هرگز به تیم رقیب نخواهد پیوست".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۵۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان