//
کدخبر: ۲۷۷۴۱ //

پنج به علاوه یک گزینه برای نیمکت فولاد خوزستان

هرچند نشستن روی نیمکت فولاد خوزستان عملا چند هفته زودتر به پایان لیگ برای نعیم سعداوی به اتمام رسیده بود، اما با پایان رسمی مسابقات لیگ برتر حالا گمانه زنی‌ها در رابطه با نیمکت این تیم آغاز شده است.

پنج به علاوه یک گزینه برای نیمکت فولاد خوزستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 این سوال بزرگ در ذهن خیلی‌ از فوتبالدوستان خوزستانی به وجود آمده که فصل آینده هدایت تیم فولاد خوزستان در دستان چه کسی قرار می‌گیرد؟! فولادی ها برای نیمکت خود چندین گزینه  بومی و غیر بومی دارند و حتی مذاکراتی نیز با این گزینه‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام داده اند اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است.

امیر قلعه نویی، یحیی گل‌محمدی، حسین فرکی، عبداله ویسی, سید کوروش موسوی پنچ گزینه داخلی و کارلوس پاکتا سرمربی برزیلی تنها گزینه خارجی مد نظر مسئولان باشگاه فولاد هستند.

به هر حال نام‌ها مطرح شده‌اند و گزینه‌ها در حال بررسی هستند اما باید دید چه کسی در نهایت انتخاب می‌شود و هدایت قرمزپوشان اهوازی را به عهده می‌گیرد. الان تنها سوالی که در ذهن خیلی‌ها مطرح شده این است که آیا نفر بعدی می‌تواند فولاد را با این نفرات و بازیکنان، به سرانجام برساند یا نه؟ آیا فولاد می تواند روزهای اوجش را مجدد تداعی کند؟ آیا فولاد به آرامش و آرایش تیمی می رسد؟  اینها سوالاتی است که ذهن خیلی‌ها را درگیر کرده اما جواب آن نیاز به زمان دارد؛ زمانی که کوتاه نخواهد بود.

به نظر می‌رسد علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان کار سختی برای انتخاب سرمربی جدید تیمش دارد. او باید گزینه‌ای را انتخاب کند تا هم بتواند تیم را به سرانجام برساند و هم اینکه از هجمه اعتراض‌ها کم کند.

 

 

منبع: برنامه نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان