//
کدخبر: ۲۷۷۳۷۵ //

شوک به PSG؛ دو بازیکن مشکوک به کرونا

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که دو بازیکن این تیم مشکوک به ویروس کرونا هستند.

شوک به PSG؛ دو بازیکن مشکوک به کرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در سرتاسر قاره اروپا، برخی کشورها مانند هلند و بلژیک تصمیم به لغو کامل رقابت‌های خود گرفتند؛ اتفاقی که درباره فرانسه نیز رخ داد و با اعلام سازمان لیگ این کشور رقابت های لوشامپیونا به شکل کامل لغو و پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شد.

با این حال بعد از یک وقفه تقریبا طولانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، این مسابقات از سر گرفته شد و تیم فرانسوی پاری‌سن ژرمن با عملکردی خوب به فینال مسابقات رسید اما در دیدار پایانی مقابل بایرن مونیخ شکست خورد تا دستش از جام کوتاه بماند.

از طرفی رقابت‌های فصل 21-2020 لیگ یک فرانسه از چندی پیش آغاز شد و تا به اینجا تیم ها دو بازی انجام داده‌اند؛ اتفاقی که البته درباره پاری‌سن‌ژرمن رخ نداده چرا که آنها به دلیل حضور در لیگ قهرمانان اروپا کار خود را از 10 روز دیگر و دیدار برابر لنز آغاز خواهند کرد.

با این حال دقایقی پیش انتشار خبری باعث شد که در آستانه شروع فصل یک شوک به باشگاه فرانسوی وارد شود. در همین رابطه لحظاتی پیش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که دو بازیکن این تیم که مشکوک به ویروس کرونا هستند و به همین خاطر به قرنطینه رفته اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان