//
کدخبر: ۲۷۷۳۳۸ //

مسوول کمیته نقل‌وانتقالات: فسخ یکطرفه شمشیر دولبه است

مسوول کمیته نقل و انتقالات گفت: به بازیکنانی که برای فسخ یکطرفه قراردادشان اقدام می‌کنند هشدار می‌دهیم که احتیاط کنند زیرا اگر نتوانند دلایل خود را برای این فسخ یکطرفه به اثبات برسانند، ممکن است محروم شوند.

مسوول کمیته نقل‌وانتقالات: فسخ یکطرفه شمشیر دولبه است

فریبرز محمودزاده روز دوشنبه، در مورد فسخ قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن ظهر امروز به سازمان لیگ مراجعه و قراردادش را با باشگاه پرسپولیس به طور یکطرفه فسخ کرد.

وی افزود: به عنوان مسوول کمیته نقل و انتقالات این هشدار را به بازیکنان می‌دهم که ممکن است این فسخ قرارداد یکطرفه برای آنان تبعات زیادی داشته باشد. اگر آنان نتوانند مستندات خوبی ارائه کنند ممکن است با محرومیت مواجه شوند پس باید تمام جوانب را در نظر بگیرند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مسوول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا ترابی مستندات لازم را برای فسخ قرارداد به همراه داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: ما درخواست بازیکن را ثبت می‌کنیم و زیر آن درخواست هم می‌نویسیم که تمام عواقب فسخ یکطرفه به عهده آنها است. دیگر این کمیته تعیین وضعیت است که شرایط بازیکن و فسخ قرارداد را مورد بررسی قرار می‌دهد. به عقیده من فسخ قرارداد یکطرفه برای هر بازیکن مانند شمشیر دولبه است و ممکن است به خود او هم آسیب بزند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان