//
کدخبر: ۲۷۷۲۵۰ //

تایید شد؛ مذاکره سعادتمند برای برگرداندن استراماچونی به استقلال

یکی از خبرنگاران صاحب‌نام حوزه فوتبال در کشور ایتالیا خبر ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی سابق این تیم برای برگرداندن او به جمع آبی‌پوشان پایتخت را تأیید کرد.

تایید شد؛ مذاکره سعادتمند برای برگرداندن استراماچونی به استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

چند روز پس از آنکه جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا از ملاقات احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین آبی‌های تهران و مدیربرنامه‌های او فدریکو پاستورلو در شهر رم خبر داد، دیگر خبرنگار ورزشی معروف ایتالیا این خبر را تأیید کرد.

«نیکولو اسکیرا» خبرنگار معروف نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا که به طور تخصصی در حوزه نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا فعالیت دارد، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که سعادتمند و استراماچونی چند روز پیش در شهر رم با یکدیگر ملاقات داشتند تا برای بازگرداندن سرمربی سابق استقلال به این تیم مذاکره کنند.

اسکیرا با تأیید خبر اخیر دی‌مارتزیو نوشته است که سعادتمند با حمایت وزیر ورزشی ایران، با فدریکو پاستورلو مدیر برنامه‌های استراماچونی و یک واسطه به نام داویده کانووی وارد مذاکره شده و در تلاش است که سرمربی که در اواسط فصل اخیر به دلیل عدم وصول مطالباتش ایران را ترک کرد را به جمع آبی‌پوشان پایتخت برگرداند.

به جز دی‌مارتزیو و اسکیرا منابع دیگری مانند سایت توتومرکاتووب نیز خبر ملاقات سعادتمند و استراماچونی و مدیربرنامه‌های او را منتشر کرده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان