//
کدخبر: ۲۷۷۲۴۷ //

رحمتی فردا سرمربی شهرخودرو می‌شود

قائم مقام باشگاه شهر خودرو اعلام کرد که فردا قرار است به صورت رسمی کادرفنی جدید این تیم اعلام شود.

رحمتی فردا سرمربی شهرخودرو می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از اعلام غیر رسمی خبر سرمربیگری مهدی رحمتی در شهر خودرو، وحید علیپور قائم مقام این باشگاه در گفتگو با شبکه خبر گفت: آن چیز که مشخص است این‌که باشگاه شهر خودرو دیگر با آقای سهراب بختیاری زاده همکاری خود را ادامه نخواهد داد؛ همکاران من در باشگاه در طول روزهای اخیر، روزانه 20 ساعت کار و تلاش داشتند و مذاکره فشرده داشتیم تا بتوانیم در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کادرفنی جدید و لیست بازیکنان را نهایی کنیم تا انشالله بتوانیم اتفاقاتی خوبی را در ادامه رقابت‌های آسیایی رقم بزنیم.

وی افزود: فردا سرمربی و کادرفنی جدید شهر خودرو به صورت رسمی اعلام خواهد شد؛ فصل گذشته ما با آقای گل محمدی کار کردیم و در میانه ای این فصل به دلایلی که روشن است ایشان از جمع ما جدا شدند. سرمربی جدید برای ما مسجل شده است اما فردا انشالله به صورت قطعی و رسمی اعلام خواهیم کرد. درباره مهدی رحمتی هم ایشان در قامت سرمربی در کنار تیم خواهند بود و برنامه‌های خود را هم ارائه کرده‌اند.

علیپور درباره بازیکنان جذب شده هم گفت: خوشبختانه مسئولان فدراسیون هم در این ایام تعطیلی با ما همکاری کردند؛ با چند بازیکن صحبت‌هایی را داشته‌ایم که انشالله طی فردا و پس فردا خبر آن را به صورت رسمی در رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان