//
کدخبر: ۲۷۷۱۹۴ //

های جک دوباره سپاهان از پرسپولیس/ هافبک مدنظر گل محمدی به اصفهان رفت

هافبک تیم فوتبال تراکتور با مدیران باشگاه سابقش به توافق رسیده و پس از فینال جام حذفی به اردوی سپاهان اضافه خواهد شد.

های جک دوباره سپاهان از پرسپولیس/ هافبک مدنظر گل محمدی به اصفهان رفت

رضا اسدی در پنجره تابستانی لیگ شانزدهم بود که با نظر عبدالله ویسی سرمربی وقت طلایی‌پوشان راه خروج از باشگاه سپاهان را در پیش گرفت و به نفت تهران پیوست. پس از یک فصل حضور در نفت تهران نوبت به سایپا رسید؛ جایی که اسدی در کنار بازیکنانی نظیر آرش رضاوند، دانشگر، مهدی ترابی، قلی زاده و .. عملکرد او بیشتر به چشم آمد و پس از دو فصل حضور در این تیم به تراکتور پیوست.

به گزارش فرتاک نیوز،این بازیکن 24 ساله که تخصص بازی در پست هافبک تدافعی را دارد، در فصلی که پشت سر گذاشتیم در پست دفاع میانی هم بازی کرد و توانست یکی از بهترین‌های تراکتور باشد.

اسدی به واسطه نمایش‌هایی که ارائه کرده بود، به صورت جدی مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار داشت و توافقات اولیه هم با این بازیکن برای حضور در پرسپولیس انجام شده بود، ولی باز هم همان ماجرایی که برای اسماعیلی‌فر رخ داد، تکرار شد تا اسدی هم در یک قدمی بازگشت به تهران، از اصفهان سر دربیاورد و در آستانه عقد قراردادی 2 ساله با این تیم باشد.

تاکنون سعید آقایی جدا شده قطعی از سپاهان است و دانیال اسماعیل فر خرید قطعی تیم. حالا و طی روزهای آینده باید رضا اسدی را نیز در سیاهه بازیکنان سپاهان برای حضور قدرتمندانه در لیگ بیستم اضافه کرد.

از خرید رضا اسدی پس از فینال جام حذفی که تراکتور باید روز پنج شنبه برابر استقلال در ورزشگاه امام رضا برگزار کند، رونمایی خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۱۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان