//
کدخبر: ۲۷۷۱۶۴ //
ادعای روزنامه انگلیسی میرر

نا امیدی در نوکمپ/ بارسلونا برای فروش مسی ۲۸۰ میلیون می‌خواهد

روزنامه میرر مدعی شد بارسلونا که از حفظ مسی ناامید شده حالا قصد دارد در صورت انتقال او به منچسترسیتی تقاضایی دست کم 280 میلیون یورویی از تیم انگلیسی داشته باشد.

نا امیدی در نوکمپ/ بارسلونا برای فروش مسی 280 میلیون می‌خواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه انگلیسی میرر در خبری اختصاصی مدعی شد باشگاه بارسلونا دیگر از نگه داشتن ابرستاره آرژانتینی اش لیونل مسی ناامید شده و با توجه به اینکه می داند احتمال پیوستن او به منچسترسیتی بالا است تصمیم گرفته برای واگذاری او از باشگاه انگلیسی تقاضای پرداخت دست کم 280 میلیون یورو داشته باشد.

این در حالی است که وکلای لئو مسی همچنان معتقدند با توجه به بند معروف قرارداد او لئو مسی می‌تواند به صورت مجانی از بارسا جدا شود. بارسا تا این لحظه می‌گوید که تاریخ این بند قرارداد منقضی شده و مسی نمی‌تواند از آن استفاده کند. ولی میرر به نقل از منابع خود نقل کرده که مدیران بارسا در عمل از به ثمر نشاندن موضع خود ناامید شده و حالا قصد دارند به جای اینکه برای به کرسی نشاندن نظرشان مبنی بر پرداخت 700 میلیون یورو از طرف تیمهای خواهان مسی در دادگاه دست به قمار بزنند از منچسترسیتی بخواهند که با پرداخت 280 میلیون یورو مسی را به خدمت بگیرد.

حالا باید دید که آیا واقعاً بین طرفین در این باره توافق صورت گرفته و مسی بدون مشکل راهی منچسترسیتی می‌شود یا اینکه پرونده او پیچیده شده و در نهایت فیفا یا دادگاه بین المللی ورزش درباره آن حکم خواهند کرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان