//
کدخبر: ۲۷۷۱۵۰ //

ژاوی: به نظرم این بهترین نسل تاریخ فوتبال قطر است

سرمربی السد قطر به ستایش از تیم ملی فوتبال قطر پرداخت و تاکید کرد که این تیم بهترین نسل تاریخ خود را دارد.

ژاوی: به نظرم این بهترین نسل تاریخ فوتبال قطر است

و به نقل از استاد الدوحه، تیم ملی فوتبال قطر توانست در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ جام قهرمانی را بالای سر برد. قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است و امید زیادی دارد که با بازیکنان جوان و بااستعداد در این رقابت بزرگ بدرخشد.

به گزارش فرتاک نیوز،ژاوی سرمربی اسپانیایی السد گفت: به نظرم این بهترین نسل تاریخ فوتبال قطر است. در تیم کنونی بازیکنان جوان و بااستعداد زیادی بازی می کنند. آنها تشنه پیروزی هستند. تیم ملی فوتبال قطر با فلیکس سانچس قهرمانی در جام ملت ها را کسب کرد و به نظرم می تواند در جام جهانی هم بدرخشد و به مراحل پایانی راه پیدا کند.

او ادامه داد: من در السد چند بازیکن ملی پوش مثل اکرم عفیف، بوعلام خوخی،عبدالکریم حسن، حسن الهیدوس، طارق سلمان و سعید الشیب را در اختیار دارم که همگی بازیکنان بسیار خوبی هستند. در تیم ملی قطر ستاره های دیگری مثل معز علی و بسام الراوی بازی می کنند که آنها هم بسیار خوب هستند و باید بگویم که این بهترین نسل تاریخ فوتبال قطر است. به نظرم که تیم ملی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ نتایج خوبی کسب می کند و این تیم باعث افتخار کشورش خواهد بود. این بازیکنان به راحتی می توانند در لالیگا بازی کنند.

ژاوی درباره هدف اصلی خود با السد گفت: ما به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و می خواهم در فصل بعد لیگ ستارگان قطر هم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان