//
کدخبر: ۲۷۷۰۶۶ //

تناقض در صحبت‌های ابراهیمی: با سپاهان مذاکره‌ای نداشتم/ سپاهان با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده است+فایل صوتی

فرتاک ورزشی، علیرضا ابراهیمی مدافع گل گهر سیرجان دیروز گفت وگویی با فرتاک ورزشی انجام داد و خبر از احتمال حضورش در سپاهان داد در حالی که امروز در گفت وگو با ورزش سه منکر این صحبت ها شد که به دلیل شفاسازی فایل مصاحبه با ایشان را منتشر می‌نماییم.

تناقض در صحبت‌های ابراهیمی: با سپاهان مذاکره‌ای نداشتم/ سپاهان با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده است+فایل صوتی
به گزارش فرتاک نیوز،

، دیروز امید قاسمیان سرپرست فرتاک ورزشی در استان اصفهان در تماس با علیرضا ابراهیمی از او سوال کرد که آیا خبر مذاکره‌اش با سپاهان صحت دارد یا نه که او در پاسخ گفت با مدیربرنامه‌‌هایم صحبت شده است.

فایل صوتی گفت وگوی علیرضا ابراهیمی با فرتاک ورزشی

اما این بازیکن در گفت وگویی که امروز با سایت ورزش سه داشته است، اعلام کرده که من نمی‌دانم چرا این خبر در برخی از کانال‌ها و سایت‌ها منتشر شده است. من اصلا با سپاهان مذاکره و از این تیم پیشنهادی ندارم و مقصد بعدی‌ام این تیم نیست. "

لذا با توجه به این که فرتاک ورزشی منبع این خبر بود و ایشان در گفت وگو با این رسانه خبر از گفت وگوی مدیربرنامه‌هایش با سپاهان داده بود، برای شفاف‌سازی مجبور به انتشار این فایل صوتی شدیم.

البته ناگفته پیداست که در این مواقع بازیکنان سعی خواهند داشت مذاکرات خود را پنهانی انجام دهند ولی ای‌کاش آقای ابراهیمی که یکی از بازیکنان خوب و با اخلاق فوتبال کشور است، خبر را بگونه‌ای دیگر تکذیب می‌کرد نه این که کلا موضوع را منتفی و از عدم اطلاعش از این خبر سخن بگوید .

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان