//
کدخبر: ۲۷۶۹۷۰ //

آلابا دلیل به آغوش کشیدن نیمار را فاش کرد

مدافع اتریشی تیم فوتبال بایرن مونیخ دلیل به آغوش کشیدن ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن پس از پایان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را فاش کرد.

آلابا دلیل به آغوش کشیدن نیمار را فاش کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در پایان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که به برتری یک بر صفر تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل پاری‌سن‌ژرمن انجامید، در حالی که شاگردان هانسی فلیک در حال شادی در زمین به خاطر کسب قهرمانی در این رقابت‌ها بودند، دیوید آلابا به سمت نیمار ستاره برزیلی PSG رفت و او را در آغوش گرفت.

آلابای 28 ساله در گفت‌وگو با «پادکست بایرن مونیخ» در توضیح چرایی به آغوش کشیدن ستاره برزیلی پاریسی‌ها گفت: به این خاطر نیمار را در آغوش گرفتم، چون بازیکنی است که فشار زیادی روی دوش اوست، مسئولیت زیادی دارد و کل باشگاه را به دوش می‌کشد. انجام این کار مهم بود. همه ما عاشق چنین ورزشکارانی هستیم.

این مدافع اتریشی که قراردادش با بایرن مونیخ تنها یک سال دیگر اعتبار دارد و مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد قرار دارد، هنوز برای تمدید قراردادش با بایرن مونیخ اقدام نکرده است، اما مدیران این باشگاه نسبت به حفظ وی امیدوار هستند.

اولیور کان عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ اخیراً درباره آینده حرفه‌ای مدافع اتریشی این تیم گفت: در حال حاضر به طور مرتب با دیوید آلابا و مدیر برنامه‌هایش در تماس هستیم. نمی‌توانم درباره محتوای مذاکرات‌مان چیزی بگویم، اما فکر می‌کنم که ما به تمدید قرارداد دیوید نزدیک‌تر شده‌ایم.

آلابا که از سال 2008 در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و در سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، تاکنون با سرخپوشان مونیخی به 21 قهرمانی مختلف از جمله 9 قهرمانی در بوندس‌لیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان