//
کدخبر: ۲۷۶۸۷۱ //
نیمه نهایی جام حذفی، دربی یا تیزر تبلیغاتی

”حجم بالای تعداد تبلیغات دور زمین و کلافگی هواداران”

”حجم بالای تعداد تبلیغات دور زمین و کلافگی هواداران”
به گزارش فرتاک نیوز،

در رقابت نفس گیر آبی و قرمز پایتخت که برای برگزاری آن حرف ها و حدیث ها ی زیادی بود تنها فدراسیون فوتبال بود که تمام قد آماده بود اما نه آماده دیدار بلکه آماده تبلیغ کردن،هفت ردیف تبلیغات دور زمین که تا نیمه سکوی اول تماشاگران رفته بود تصویر حاصل ایجاد کرده بود که بیشتر درج آگهی در وب‌سایت‌های تخفیفی به نظر میرسید تا پخش دیدار دربی؛ به هرحال وجود کرونا و لغو حضور تماشاگران اگر به کام هیچکس نبوده است برای متولیان این امر و درآمدزایی از این باب بسیار پرسود پیش میرود. بعد از برنامه تلوزیونی قبل از شروع دیدار و لباس های داوران دیدار و کیت پوشش بازیکنان تبلیغ حاشیه زمین هم چند برابر گشته است، آیا در جهان هم تبلیغات و بازرگانی فوتبال این گونه پیش میرود و آیا درآمد حاصل از این موضوع همانند کشور ما هزینه می شود. 

استاندارد تبلیغات ورزشى در صداوسیما کجاست ؟ 

به راحتى مى توان از یک مسابقه فوتبال خارجى و یک فوتبال داخلى تفاوت در چیدمان و کیفیت دوربین ها ، تبلیغات دور زمین و بسیارى دیگر را براحتى دید و تشخیص داد . برگزارى یک دوره آموزشی و کارگاهى براى صداى سیما چه میزان هزینه بر است که از برگزارى ان با حضور یک با چند نفر انسان مجرب خارجى نمیخواد بهره ببرد تا به استاندارد هاى عادى حتى همسایگان خودمان برسیم ! اروپا پیشکش !  وقتى کارگردان ! تصویربردار ! مدیران تبلیغات تلویزیونى نتوانسته اند به ان استاندارد برسند یا صداو سیما خواهان نیست یا واقعا بسیار بیسواد در این عرصه داریم و این باعث شده، هم چشم من بیننده ازار ببیند و هم کیفیت یک بازى به شدت افت داشته باشد . تصویر بردارى ، صدابردارى ، نوع نگاه به یک مسابقه به حدى بى کیفیت شده است ! که انگار صداو سیما میخواهد تمام کسرى بودجه رو از یک مسابقه فوتبال تامین کند . دیروز دربى شرکت هاى تبلیغاتى و ثانیه هاى تصویرى ان بیشتر از تصویر خود بازى بود ! براستى صداو سیما به کجا میرود !

به امید این که خیلی زود شرایط تغییر کرده و حضور تماشاگران خون گرم ایرانی را در ورزشگاه داشته باشیم تا شاید از حجم این حاشیه ها کم شود و از طرفی این تبلیغات دچار سامان و نظم بیشتری باشند تا مخاطب با ملاحظه آن خسته و کلافگی نداشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان