//
کدخبر: ۲۷۶۶۱۱ //

بمب دوم سپاهان مشخص شد/ بازگشت ساکت به اصفهان

بمب دومی که سخنگوی باشگاه سپاهان وعده‌اش را داده بود، بازگشت محمدرضا ساکت بود.

بمب دوم سپاهان مشخص شد/ بازگشت ساکت به اصفهان

پس از اتفاقات دیدار جنجالی و حاشیه‌ساز دو تیم سپاهان و پرسپولیس بود که مسعود تابش پس از نزدیک به سه سال حضور در راس مدیریتی باشگاه سپاهان از کنار کنار رفت و منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه تا پایان فصل با عنوان سرپرستی کارهای اجرایی را پیش برد.

به گزارش فرتاک نیوز، پایان فصل اما برای تیم فوتبال سپاهان خوب پیش نرفت؛ ابتدا امیرقلعه نویی پس از سه شکست پیاپی برابر استقلال (لیگ و جام حذفی) و نساجی مازندران از هدایت طلایی‌پوشان استعفا داد و در بازی پایانی فصل هم تساوی برابر پیکان در شرایطی که تکسیرا حق حضور روی نیمکت تیم را نداشت و زاغی نژاد از کنار خط بازیکنان را هدایت می‌کرد، سبب از دست رفتن سهمیه آسیایی شد تا هواداران این تیم پرافتخار اصفهانی از شدت عصبانیت به مرز انفجار برسند.

انتشار خبر جذب دانیال اسماعیلی تا حدودی توانست خشم و عصبانیتی که هواداران سپاهان در فضای مجازی بروز می‌دادند را فروکش کند و هنوز ساعتی از این خبر نگذشته بود که پزشک از یک سورپرایز دیگر برای هواداران سپاهان خبر داد؛ خبری که به بازگشت محمدرضا ساکت مرتبط بود.

محمدرضا ساکت علیرغم اینکه به همراه مهدی تاج به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وارد شد و سال هاست که در عرصه باشگاهی فعالیتی ندارد، هنوز هم به واسطه مدیریت باشگاه سپاهان طی سال‌های 1381 تا 1390 یکی از باثبات ترین مدیران لیگ برتر به شمار می‌رود؛ تا حدی که شاید اصلا کسی دیگر نام فرود احمدی که پیش از او مدیرعامل سپاهان بود را دیگر به یاد نیاورد.

ساکت طی یک دهه توانست سپاهان را به اولین تیم خارج از تهران تبدیل کند که موفق به کسب عنوان قهرمانی می شود؛ عنوانی که با مربیگری فرهاد کاظمی و بازیکنانی نظیر نویدکیا، استپانیان، آرمناک، محمود کریمی، ادموند بزیک و .. رقم خورد.

پس از این قهرمانی سپاهان باز هم به نمایش های خوب خود ادامه داد و حتی توانست تا فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم پیش برود؛ جایی که در فینال مغلوب نماینده ژاپن شد ولی به جام باشگاه های جهان رفت و هنوز هم از این حیث در ایران رکورددار است.

ساکت برای ادامه موفقیت های تیم فوتبال باشگاه سپاهان، در لیگ نهم به سراغ امیرقلعه نویی رفت که در لیگ هشتم با استقلال قهرمانی را جشن گرفته بود. او قلعه نویی را به سپاهان آورد و ستاره‌های پرشماری در اختیار این مربی قرار داد تا دومین و سومین قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی در لیگ های هشتم و نهم ثبت شود؛ قهرمانی‌هایی که اگرچه با خروج ساکت از سپاهان ادامه پیدا کرد و کرانچار اولین هت‌تریک قهرمانی را در لیگ برتر در دوران مدیریت رحیمی رقم زد ولی رفته رفته سپاهان از دوران اوجش فاصله گرفت.

حالا در شرایطی محمدرضا ساکت بار دیگر به سپاهان بازگشته که شاهد تغییرات زیادی طی سال های اخیر بوده ایم؛ پرسپولیس طی سال های اخیر قدرت برتر فوتبال ایران بوده و ساکت هم یکی از چهره‌های موثر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در دوران هشت ساله حضور کی روش.

ماموریت ساکت پس از تجربیات که در میدان شیخ بهایی و خیابان سئول کسب کرده، رساندن سپاهان به ششمین عنوان قهرمانی و اولین قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است. ماموریتی که باید منتظر زمان بود تا ببینیم ساکت نفر اول مدیریت باشگاه سپاهان، چطور از عهده انجام آن برخواهد آمد.

فعلا اما برای ساکت و سپاهان که حالا مدیرعاملش را شناخته، مهم ترین ماموریت، انجام این دو موضوع به بهترین شکل ممکن است؛ یکی نهایی کردن فهرست نفرات سپاهان برای حضور در رقابت های آسیایی و موضوع دوم که قطعا مهم‌تر  و حیاتی‌تر از اولی به شمار می‌رود، انتخاب سرمربی تیم فوتبال باشگاه است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان